Nog iets: KNIEEN TEGEN DIE TANK!! Als ik me onvast op de motor voel dan laat ik soms mn knieen los van de tank waarmee ik het mezelf moeilijker maak. Je hebt de motor beter onder controle met je knieen tegen de tank. Rechterbocht, duwen met linkerknie en andersom ook.
Succes.
Nog iets: KNIEEN TEGEN DIE TANK!! Als ik me onvast op de motor voel dan laat ik soms mn knieen los van de tank waarmee ik het mezelf moeilijker maak. Je hebt de motor beter onder controle met je knieen tegen de tank. Rechterbocht, duwen met linkerknie en andersom ook.
....Je moet alleen wel vertrouwen hebben in het materiaal waarmee je op de weg rijdt en vertrouwen krijgen in het schuin hangen zonder te vallen....
Ik rij al een jaartje of 12, maar het gekke is dat ik ook nog wel eens moeite heb met een halve draai. Uiteraard zit het tussen je oren, maar een beetje soepele motor die niet erg nukkig is helpt wel.
Met de VFR750 van mijn vrouw heb ik geen enkel probleem met een halve draai.
Terwijl ik op mijn eigen RSV daar veel meer moeite mee heb. (ben ik nu een levensgevaarlijk ongeleide projectiel op de weg, of hebben meer mensen met een supersport problemen met keren op de weg)
Ik rij al een jaartje of 12, maar het gekke is dat ik ook nog wel eens moeite heb met een halve draai. Uiteraard zit het tussen je oren, maar een beetje soepele motor die niet erg nukkig is helpt wel.
Met de VFR750 van mijn vrouw heb ik geen enkel probleem met een halve draai.
Terwijl ik op mijn eigen RSV daar veel meer moeite mee heb. (ben ik nu een levensgevaarlijk ongeleide projectiel op de weg, of hebben meer mensen met een supersport problemen met keren op de weg)