Heb je een motor of niet

Motor???

  • Minstens 1

    Stemmen: 352 97,0%
  • Nee

    Stemmen: 15 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    363
ik HAD een motor. :/
paar weken geleden met pijn in het hart moeten verkopen. '(

daarmee heb ik er drie gehad:
begon met een Honda VFR
toen een Yamaha Fazer
en tot twee weken geleden een Suzuki GSX250R

zodra er weer betere tijden aanbreken, word het weer rondneuzen bij de motorzaken en online.
want de motor is dan wel weg: het motorvirus is dat beslist niet!
:] :9~
 
ik HAD een motor. :/
paar weken geleden met pijn in het hart moeten verkopen. '(

daarmee heb ik er drie gehad:
begon met een Honda VFR
toen een Yamaha Fazer
en tot twee weken geleden een Suzuki GSX250R

zodra er weer betere tijden aanbreken, word het weer rondneuzen bij de motorzaken en online.
want de motor is dan wel weg: het motorvirus is dat beslist niet!
:] :9~
klote geld ook altijd pffffffffffff sterkte
 
Ik heb er 6. Zijn er 4 voor op de straat, m'n ouwe trouwe racer en een Laverda 750s van 1970 in onderdelen. Die moest ook maar weer eens in elkaar.
 
Realiseer me eigenlijk te laat dat de motorlozen ernstig terughoudend zullen zijn in het bekennen van hun gemis... 🤷‍♂️

Inderdaad. Na 17 jaar motorbezit moet ik nu gewoon bekennen dan ik geen motor meer heb ;( maar zit nog in de ontkenningsfase..

‘Ga je nog wat leuks doen het weekend?’
‘Jah ff uitwaaien op de motor hè, beetje toeren over de dijkjes, je kent het wel…’

:')
 
Er altijd 1 gehad, sinds 1978woon-werk verkeer, zomer en winter, All Road, tot 2006. Na het woon-werk verkeer recreatief gaan rijden op een Cruiser. Die staat hier nog steeds, goed rijdend, met 120.000 eigen kilometers erop.
Een tweede zelf gebouwd, eerst illegaal op gereden gedurende 4 jaar en nu, sinds 1 maand legaal op de weg na een lang RDW verhaal.🤔
Dus 2, goed rijdende motoren.😉
 
Van een auto èn een motor kreeg ik inderdaad steeds want die auto reed veel te weinig. Auto de deur uitgedaan maar een paar jaar later een tweede motor erbij, want inderdaad wat nou als die ene niet zou starten?

Ik heb het wel bij 2 weten te houden!
Misschien moet ik dan ook maar een 2e vriendin aanschaffen; voor als de 1e het niet doet O-)_O-.
 
Het eerste is niet helemaal waar Han, want ik heb 2 jaar echt een gouden vriendin gehad. Na een hele nare periode met de verkeerden. Echter, na ruim 20 jaar alleen gebleven te zijn heb ik het eindelijk van me af weten te schudden, die hang naar een goede relatie. En ja, de mindere momenten heb ik zeker, ook nu, maar dat geeft verder niet, ben gelukkig met m'n kat, en de vrienden die ik heb. Maar een vriendin komt er nooit meer.
Want ik ben gevoegelijk klaar ermee. Niet dat ik een hekel aan vrouwen heb hoor, begrijp me goed. Maar iedereen waar ik familie van ben, of de laatste relatie van me gaat dood. Door ziekte, of zoals met m'n vriendin een ongeval met haar auto. Dus je kunt wel zeggen dat ik redelijk klaar ben. Maar het is off-topic, het hoort hier niet. Laten we het beter ergens anders over hebben, is beter. Motoren of zo.
 
Er altijd 1 gehad, sinds 1978woon-werk verkeer, zomer en winter, All Road, tot 2006. Na het woon-werk verkeer recreatief gaan rijden op een Cruiser. Die staat hier nog steeds, goed rijdend, met 120.000 eigen kilometers erop.
Een tweede zelf gebouwd, eerst illegaal op gereden gedurende 4 jaar en nu, sinds 1 maand legaal op de weg na een lang RDW verhaal.🤔
Dus 2, goed rijdende motoren.😉
Is het gelukt bij de RDW!!!
Goed gedaan!


Hoe dan ook, ik heb 1 eigenbouw die het gewoon goed doet en naast het huis staat een Yamaha waar ik nog een keer wat aandacht aan moet besteden.
 
Ja, eindelijk. Lang traject en hele scherpe discussie met de keurmeester, die gedurende het traject de spelregels veranderd. Daar heb ik een stevige discussie door gevoerd en gewonnen.
Het past niet in dit topic, maar mijn hele verhaal heb ik als leidraad op het Zelfbouw Forum geplaats.😉
Zelfbouw forum?
 
5-6 Weken geleden de motor verkocht en voor het eerst sinds 25 jaar geen motor meer. En ik mis het rijden vooralsnog niet.
Ben wat aan het rondkijken op internet maar de huidige nieuwe modelreeksen kunnen me niet bekoren. Mijn oog valt iedere keer op "voorgaande" modellen. Maar......zoals gezegd vooralsnog mis ik het rijden niet dus twijfel inmiddels over de aanschaf van een motor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan