JUISTTTTTTTTTTTTTT, DAS EEN MOTO MORINI, Die stond ook op de motorbeurs in de hal. Daar heb ik ook bij staan kwijlen en foto gemaakt.
ik weet een 2 cilinder die bijna 2 keer zo goedkoop als de tuono is, en minstens zo aggresief.
En 'goedkoop' is niet altijd een positieve kwalificatie van een product.........
....zo zag ik in een motorblad de "titanium-look" uitvoering van de Tuono. Erg gaaf
(((Voordat ik deze motor (z 1000) kocht in 2003 heb ik ook op een "exotische"fiets gereden van een kennis van me die hem mogelijk wilde verkopen. Speed Triple model 2002. Andere tandwielen verhouding, blèrpijp en ik meen dat er ook motorisch iets was aangepast. Tjezus daar kan een 4 cylinder niet tegenop zeg? Uiteindelijk verkocht hij de Speed Triple niet en ben ik dus voor een nieuwe motor gegaan (overigens ook nog over te spreken ondanks geen 2 of 3 cylinder) Ooit komt er nog een 2 of 3 cylinder )))
Vorige week heb ik ff een triple geprobeerd.
Leuk ding,maar niet zo strak en krachtig als een tuono.
Ik vind een s3 wel veel mooier.
Maar dat zie je niet als je erop zit
Corneles,wat betreft dat plastik ben ik het met je eens,maar een 2005 triple is gewoon lui vergeleken met mijn appie met 128 ahw pktjes
Toch wel mooi z,on triple
Als je inderdaad 128 paarden aan het achterwiel hebt, tja; de 130 van de Triple zijn krukaspk's waarvan er aan het achterwiel - hoop ik - zo'n 120 overblijven.
Toch speelt naar mijn bescheiden mening ook het gevoel mee: de dikke klappen van een sterke V-twin voelen heel anders, veel 'directer', aan dan het soepele 'rond'lopen van een driepitter. Maar: pk's zijn pk's, natuurlijk...............
waarom denk je dat ik niet meer op Suzuki rijdt, maar tegenwoordig hier op????Een Tuono is gewoon bruut no doubt about it.
Ik heb weinig motoren die ik echt zou willen hebben maar de tuono / RSV...