Hebben jullie dat nou ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je je motor poetsen denk je even het zadel en de tank eraf halen dan kan ik er beter bij. En voor dat je het weet ligt je achter of voorwiel eruit even de remklauwen er af halen, kan er dan beter bij, gelijk maar even de wiellagers nakijken en de kabels van de koppeling maar even smeren. Daarna kan ik nog wel het luchtfilter schoonmaken en gelijk even naar het olie of koelvloeistof peil kijken, Kan ik ook nog even de ketting smeren.
En voor je het beseft is je halve motor gesloopt en je wilde vanmiddag nog gaan rijden.



Lijkt me niet best als je het zadel of de tank eraf haalt en je voor en achterwiel komen ook los..

:+
 
Ik heb eerder dat ik denk.. ooh ff blabla vervangen en rijden.. maar dan zit er altijd iets te vast, of is altijd een moertje versleten, of niet het juiste gereedschap of je kan het niet vinden... of er breekt iets af, of je kan er niet bij.. etc :<
 
Totaal niet herkenbaar. Poetsen? Wasdat.
Rijden moet dat ding! Totdat ie uit elkaar valt...
 
Ik heb eerder dat ik denk.. ooh ff blabla vervangen en rijden.. maar dan zit er altijd iets te vast, of is altijd een moertje versleten, of niet het juiste gereedschap of je kan het niet vinden... of er breekt iets af, of je kan er niet bij.. etc :<

...inderdaad, dit is heel herkenbaar. En dan ben je veel langer bezig dan gepland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan