helmcamera of andere camera

mijn ervaring met de key chain is dat het troep is, ik heb er 2 gehad..
bij de eerste was ik drukker met resetten dan filmen en de 2de doet helemaal niks..

maarrr de 1 is de ander niet.. het blijft toch geluk hebben denk ik..
 
Nieuwe opstelling:

full
 
Kopen ?

Geen schakelaar meer, die zit nog op de blauwe BMW.

De blauwe is ingeruild voor een kale ( rode ) K75, daar passen deze lampen niet op de beugel.

Grtn Simon.
Ik ben bang dat ze bij mij niet zullen gaan passen. Ik heb je blauwe nog eens vergeleken met het frontaanzicht van die van mij: bij jouw 75 steken de valbeugels een stuk verder uit als bij mijn 1100. Nieuwe beugels zou een optie kunnen zijn, maar daar begin ik niet aan. Toch bedankt voor het aanbod.
 
ik was al heel lang aan het zoeken voor een helm camera, en ik sta nu op t punt om zoon 'key chain micro camera' te kopen.
maar weet iemand hoelang zoon batterij mee gaat, en hoe je m oplaad?
trouwens hoelang kun je filmen met 8gb?

alvast bedankt

Volle batterij gaat ongeveer een uur mee, laden duurt ook ongeveer een uur (aan de USB poort). Per uur wordt zo'n 4 GB aan data opgeslagen, dus "kaartje vol, batterijtje leeg"...

Ik heb nog zulke cameraatjes te koop, kosten 11 euro incl verzenden. PB-tje als je interesse hebt... :W
 
mijn ervaring met de key chain is dat het troep is, ik heb er 2 gehad..
bij de eerste was ik drukker met resetten dan filmen en de 2de doet helemaal niks..

maarrr de 1 is de ander niet.. het blijft toch geluk hebben denk ik..

Inderdaad, ik heb al zo'n 70 van die dingen verkocht aan vrienden, collega's en een aantal via MF, maar heb er totaal maar 4 gehad die raar deden of helemaal dood waren. Valt nog wel mee dus.
Maar het is en blijft Chinees spul van een tientje ... ahum... ;)

Nog 1 proberen? Ik heb er nog zat... ;) :+
 
Ik ben bang dat ze bij mij niet zullen gaan passen. Ik heb je blauwe nog eens vergeleken met het frontaanzicht van die van mij: bij jouw 75 steken de valbeugels een stuk verder uit als bij mijn 1100. Nieuwe beugels zou een optie kunnen zijn, maar daar begin ik niet aan. Toch bedankt voor het aanbod.

Geen probleem, verder zoeken...

De valbeugels van de rode BMW zijn ook smaller daarom past het dus ook niet op deze.

Grtzzz Simon. 8-)
 
haha wist ik eigk wel maar "niet geschoten is altijd mis"
ik zit nog te twijfelen tussen een md80 of een 808.
ik zal het nog wel laten weten

Gr
 
Hardware van de MD80 is grotendeels gelijk aan die van de keychains, alleen het geluid van de MD80 vind ik een stuk minder. Check mijn filmpjes maar eens en let op het geluid.
De naar voren kijkende camera zit gewoon op m'n koplampbeugel, dus best in de wind.
filmpje 1
filmpje 2
 
maakt niet uit hoor. Maar ik heb gemerkt dat er zat mensen zijn die of geen ebay account hebben/willen of het teveel gedoe vinden. En die maak ik dan blij :+

En over 35 camera's is m'n voorraad toch op... :W
 
Laatst bewerkt:
Mathijs waar woon je? Welke stad? Misschien wil ik d'r ééntje hebben van je.
Hoofddorp. Maar vanmiddag de laatste verkocht, dus je moet of ff verder zoeken (zie posts hierboven ;) ), of ff geduld hebben, over ongeveer een week heb ik weer binnen...

Maar aan het onderschrift te zien heb jij helemaal niks meer nodig... :+
 
Laatst bewerkt:
Heb een VIO POV.1 die op 720*480 kan opnemen. De microfoon is ruk en bij de minste rijwind neem hij gekraak op, maar de beelden zijn goed en het apparaat is waterdicht, schokvast en kan met een kaartje van 8 GB en 4 AA batterijen tot ongeveer 6 uur film opnemen. Voordeel is ook dat VIO heel veel verschillende soorten montagemethoden heeft zodat de cam meekan op een helm, pet, hoofdband, stuur, clamp enz.

Demo beeld (vanmiddag gemaakt)

http://www.youtube.com/watch?v=z_Lg4FNHcWc
 
Laatst bewerkt:
Heb een VIO POV.1 die op 720*480 kan opnemen. De microfoon is ruk en bij de minste rijwind neem hij gekraak op, maar de beelden zijn goed en het apparaat is waterdicht, schokvast en kan met een kaartje van 8 GB en 4 AA batterijen tot ongeveer 6 uur film opnemen. Voordeel is ook dat VIO heel veel verschillende soorten montagemethoden heeft zodat de cam meekan op een helm, pet, hoofdband, stuur, clamp enz.

Demo beeld (vanmiddag gemaakt)

http://www.youtube.com/watch?v=z_Lg4FNHcWc

idd, geluid......

helmcam vind ik zelf erg onrustig kijken ( de beelden uiteraard )

Mooi, 2 dezelfde Beemers...

Grtzzz Simon.
 
:W oma

Ik heb zojuist deze binnen gekregen:

http://cgi.ebay.com/Vehicle-Car-Min...555?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4153bc8f0b

Een camera die dus constant opneemt vanaf contact aan, en oude files automatisch overschrijft.
Hij heeft geen geluid (je zou toch alleen maar wind horen). Hier nog de andere specs:

* Image sensor: CMOS sensor
* Resolution: 640 X 480
* Recording rate: 29 frame / second
* Focus: 100cm to infinite
* White balance: automatic
* File format: AVI
* Audio recoding support: Yes
* Flash Memory: 512M to 32GB SD card (the memory card is not included )
* Input voltage: 12V to 24V


Werkt op zich prima. Deze week eens testen in de auto. Daarna ga ik iets maken dat ik 'm op de motor kan maken (is niet waterdicht).

Deze verkoper heeft ook nog andere (betere/duurdere) camera's die wel HD kunnen.
 
:W oma

Ik heb zojuist deze binnen gekregen:

http://cgi.ebay.com/Vehicle-Car-Min...555?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4153bc8f0b

Een camera die dus constant opneemt vanaf contact aan, en oude files automatisch overschrijft.
Hij heeft geen geluid (je zou toch alleen maar wind horen). Hier nog de andere specs:

* Image sensor: CMOS sensor
* Resolution: 640 X 480
* Recording rate: 29 frame / second
* Focus: 100cm to infinite
* White balance: automatic
* File format: AVI
* Audio recoding support: Yes
* Flash Memory: 512M to 32GB SD card (the memory card is not included )
* Input voltage: 12V to 24V


Werkt op zich prima. Deze week eens testen in de auto. Daarna ga ik iets maken dat ik 'm op de motor kan maken (is niet waterdicht).

Deze verkoper heeft ook nog andere (betere/duurdere) camera's die wel HD kunnen.
Nice, ben erg benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan