Help, bijna motor gejat!!!!!!!

LadyMonster_oud

Die hard MF'er
26 aug 2003
957
27
Maassluis
Godverdegodver............

Mijn motor staat bij een vriend van ons in het gargagebedrijf gestald te wachten op zijn keuring, de keuringsdatum is pas in feb. omdat ik nu toch nog niet ga rijden (mag ook niet, moet nog ff mijn stempeltje halen)

Belt die vriend vanochtend op met het verhaal dat vannacht het alarm af is gegaan en dat hij toen hij naar beneden rende een busje met hoge snelheid zag weg rijden, conclusie: hoogstwaarschijnllijk waren ze aan het proberen om mijn lieveling te jatten!!!!#@%$#&*

Ik gebeld met de rdw en de anwb(verzekering) om te kijken of ik em dan iig tegen diefstal kon verzekeren voor nu. Kan dus niet!!!! Mag niet op een eendagskenteken wat ik overigens ook nog niet heb of krijg en volgnes de Anwb kunnen ze alleen maar een voertuig verzekeren mits die op een Nederlands kenteken staat.........

Wijze raad is duur.................weten jullie wat dan???
Heb btw bijna die goof van de Anwb door de telefoon getrokken, kwam met de leuke opmerking ........heeeeeel veel stalen kabels mevrouwtje....... :( :( :(
 
Godverdegodver............

Mijn motor staat bij een vriend van ons in het gargagebedrijf gestald te wachten op zijn keuring, de keuringsdatum is pas in feb. omdat ik nu toch nog niet ga rijden (mag ook niet, moet nog ff mijn stempeltje halen)

Belt die vriend vanochtend op met het verhaal dat vannacht het alarm af is gegaan en dat hij toen hij naar beneden rende een busje met hoge snelheid zag weg rijden, conclusie: hoogstwaarschijnllijk waren ze aan het proberen om mijn lieveling te jatten!!!!#@%$#&*

Ik gebeld met de rdw en de anwb(verzekering) om te kijken of ik em dan iig tegen diefstal kon verzekeren voor nu. Kan dus niet!!!! Mag niet op een eendagskenteken wat ik overigens ook nog niet heb of krijg en volgnes de Anwb kunnen ze alleen maar een voertuig verzekeren mits die op een Nederlands kenteken staat.........

Wijze raad is duur.................weten jullie wat dan???Heb btw bijna die goof van de Anwb door de telefoon getrokken, kwam met de leuke opmerking ........heeeeeel veel stalen kabels mevrouwtje....... :( :( :(

Heeeeeeeeeeeel veel stalen kabels en een slot :? :9
 
een grote valse dobberman uit het asiel halen... en 's nachts in die garage bij de motor laten slapen... })
 
Heeeeeeeeeeeel veel stalen kabels en een slot :? :9
Zo iets?

full
 
Heeeeeeeeeeeel veel stalen kabels en een slot :? :9



Op donderdag 08 januari 2004 09:23 schreef StadsGuerilla het volgende:
jha niet zo best. mahjha kmoet ook maar slotje erop doen eigenlijk


Op donderdag 08 januari 2004 09:24 schreef dr.Bral het volgende:
goed vastzetten lijkt mij ook het beste ja.....en uut het zicht...... ;)




Op donderdag 08 januari 2004 09:25 schreef lady(soontobe)rider het volgende:Zeg!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( pas op he!!!

Ik weet het, is flauw van mij, ik zeg wel hetzelfde als de anderen. ;)
Ik denk niet dat die inboedelverzekering bij een ander telt :?
 
als je bang bent dat ze terugkomen zou ik het hok maar es ergens anders neerzetten dan.....ofnie......
 
Inboedelverzekering geldt niet voor motorvoertuigen is mij verteld...
Ik heb ook geprobeerd iets te verzinnen (ook geen kenteken, pas na RDW-keuring), maar weet ook niet hoe op te lossen....
 
Mijn motor is gewoon op het framenummer verzekerd geweest in afwachting van zijn keuring. Dit heb ik gedaan bij unive. Ze deden daar helamaal niet moeilijk over.
 
heb ff goed rondgebeld en heb een verzekeringsagent gevonden die em wil en kan verzekeren tegen diefstal.......phewwwwwwwwwww

Weet nog niet wat het kost maar dat hoor ik later vandaag......maar dat kan me eingelijk ook niets schelen...........
 
Vraag eens of ie op het politiebureau gezet kan worden, totdat je de motor RDW kunt laten keuren...

Het is of dat of rond rijden en wachten totdat je opgepakt wordt... Weet je zeker dat de motor op het politiebureau staat... :+
 
heb ff goed rondgebeld en heb een verzekeringsagent gevonden die em wil en kan verzekeren tegen diefstal.......phewwwwwwwwwww

Weet nog niet wat het kost maar dat hoor ik later vandaag......maar dat kan me eingelijk ook niets schelen...........

Goed de voorwaarden lezen, niet vertrouwen op hun blablabla, maar kijken in je polis, welk alarmsysteem, als je er één nodig hebt, welke eisen aan een slot moet voldoen, goed lezen is de boodschap.
 
knap klotuh ,...

behalve in je huis kamer of heeeel veel sloten kan jehem natuurlijk ook naast je bed neer zetten,.... zo kan je hem dag en nacht in de gaten houden ,.. in ieder geval succes de komende tijd !
 
Mijn motor staat bij een vriend van ons in het gargagebedrijf gestald te wachten op zijn keuring,

Staat tie dan binnen?....of buiten op een afgesloten parkeerplaats?


Belt die vriend vanochtend op met het verhaal dat vannacht het alarm af is gegaan en dat hij toen hij naar beneden rende een busje met hoge snelheid zag weg rijden, conclusie: hoogstwaarschijnllijk waren ze aan het proberen om mijn lieveling te jatten!!!!#@%$#&*

het alarm van jou motor?...of het alarm van het bedrijf?
Waarom gingen ze er als een speer vandoor?..hadden ze jou vriend zien aankomen??
(wel een beetje veel vragen he)
 
Goed de voorwaarden lezen, niet vertrouwen op hun blablabla, maar kijken in je polis, welk alarmsysteem, als je er één nodig hebt, welke eisen aan een slot moet voldoen, goed lezen is de boodschap.
:^ Maar wel goed dat je een verzekeraar gevonden hebt :}

Laat ff weten welke dat is voor toekomstige referentie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan