Help, bijna motor gejat!!!!!!!

Dat soort ken ik helaas. Dat zijn die zelfde lui die achteraf beweren toezeggingen over de dekking te hebben gehad terwijl ze dondersgoed weten dat iets niet is gedekt :( en dan maar klagen als de premie het jaar erop weer omhoog gaat vanwege de slechte schadecijfers :?

Schadecijfers |( , laatst een woordvoeder van de verzekeringen op het nieuws, "meer dan 1/3 van de gestolen wagens in Belgie is opgezet spel" :(
 
Schadecijfers |( , laatst een woordvoeder van de verzekeringen op het nieuws, "meer dan 1/3 van de gestolen wagens in Belgie is opgezet spel" :(

ik doel ook op de schadecijfers van de betrokken verzekeraar en niet over het geheel. en wie draaien er op voor de opgezette zaken :? de verzekeraars en dus jij het jaar erop :( dan heb ik het nog niet eens over de zogenaamd gebeurde inboedelschadetjes e.d. ( maar ja.....nu gaan we off topic geloof ik )
 
mmm, als ik al deze reacties hoor dan krabbel ik nog wel ff op mijn kop......zet em wel in de woonkamer en ga er wel naast liggen dan........

Hehehehe dan durven ze em eeeech nie weg te halen!!!! })
 
je verzekerings agent vragen voor een voorlopige dekking, dat mag hij. wil hij het niet doen dan je motor zolang maar naast je bed zetten en een slot aan je motor en aan je grote teen.
 
snap het niet hoor...bel net ook met unive en volgens die dame daar kant het dus niet?????

Ik lul echt niet hoor, zo heb ik het gedaan toen de Dommi is ingevoerd. In eerste instantie viel de machine zelfs even onder de inboedel omdat ik nog niet wist wanneer er gekeurd kon worden. Het moet toch allemaal kunnen als het onder voorlopige dekking valt?
Als je duidelijk aangeeft wanneer de machine gekeurd gaat worden (of in welk tijdsbestek) dan mag er toch geen probleem zijn?
 
/quote
Vraag eens of ie op het politiebureau gezet kan worden, totdat je de motor RDW kunt laten keuren...
/unquote

Geef je weinig succes. Ik heb een tijd geleden ook zoiets aan ze gevraagd...zagen ze niet zitten. Het ging om een lexus (auto dus) van 400000 gulden die ik gedurende 3 dagen dat ik um had niet echt met een gerust hart voor mijn eigen deur durfde te zetten..Ik woon nou niet in zo'n geweldige buurt. en nee..die auto was niet van mij maar was een soort leenauto van mijn werk zeg maar :9 ..Waren wel drie erg leuke dagen :) ...Maar goed...Ik mocht dat ding dus niet eens op het terreing van de pliesie zetten terwijl ze ruimte zat hadden.
 
Lady, misschien ben ik al telaat :Z maar normaal staan er 3 motoren in mijn huiskamer in de winter. Nu niet een, omdat ik gewoon door rij in de winter. Je woont vlak bij mij in de buurt. Ik hoor of lees het wel. Plek zat. Kost niets.
Je kan hem bijna lopend brengen. Groetjes B8 *D
 
Lady, misschien ben ik al telaat :Z maar normaal staan er 3 motoren in mijn huiskamer in de winter. Nu niet een, omdat ik gewoon door rij in de winter. Je woont vlak bij mij in de buurt. Ik hoor of lees het wel. Plek zat. Kost niets.
Je kan hem bijna lopend brengen. Groetjes B8 *D

en dan ben je hem de volgende morgen ALSNOG kwijt! :+
 
Ik gebeld met de rdw en de anwb(verzekering) om te kijken of ik em dan iig tegen diefstal kon verzekeren voor nu. Kan dus niet!!!!
He LSTBR, is tie reeds verzekerd? Zo nee, zal ik eens een telefoontje er aan wagen? FF met de "collega's" bellen? Voor personeel is een apart telefoonnummer :}
 
Lady, misschien ben ik al telaat :Z maar normaal staan er 3 motoren in mijn huiskamer in de winter. Nu niet een, omdat ik gewoon door rij in de winter. Je woont vlak bij mij in de buurt. Ik hoor of lees het wel. Plek zat. Kost niets.
Je kan hem bijna lopend brengen. Groetjes B8 *D

ja gekkkkkkkkkkk zeg, lopend????????:x
 
Lady..Het is maar 4 km. Moet je aan mijn broer M8 vragen. Die loopt elke maand wel zo'n 5 km. Res. lampie is stuk van zijn V-Max van 285 kilo. :+ B8
 
Lady..Het is maar 4 km. Moet je aan mijn broer M8 vragen. Die loopt elke maand wel zo'n 5 km. Res. lampie is stuk van zijn V-Max van 285 kilo. :+ B8
Ja hoor als ik nou kan kiezen tussen 4 km lopen met 190 Kilo in mijn handen of 5 minuutjes rijden (en misschien nog wel ff stiekum een blokkie om) om vervolgens met een grote grijnzzzzzz af te stappen.............. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan