Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt wel een beetje op mijn opstelling.Vorige keer had ik zandzakken om achterop te leggen zodat het voorwiel vrij van de grond kwam...
Bekijk bijlage 1473447
If it looks stupid but it works...
Bekijk bijlage 1473449
Op naar de bandenboer!
Nog even een ander vraagje, weet iemand hoeveel olie er in een voorvork gaat van mijn '96 600n?
Las iets over 521 ml per vork, klopt dat?
ThanksPer POOT, niet per vork.
Als je slecht leegt kom je weg met een flesje van een liter. Oftewel, als je met een liter uitkomt heb je iets verkeerd gedaan
Uiteindelijk gewoon even de luchtkamer meten, hoeveel exact eruit en erin is irritant.
Thanks
Dan moet ik dus 97 mm luchtruimte aanhouden tussen de bovenste rand van de poot (waar ik dus ook die olie in giet) en het olieniveau?
Hmm da's best slimHeb zelf hiervoor een dokterspuit met een slang eraan, waar ik exact het aantal mm aan luchtkamer heb aangestreept. Gooi je beide poten 'vol' en zuig je het te veel eruit. Tada, beide poten gelijk.
Hoeveel kilometer op je dagteller? (Zit er nog genoeg peut in? )
Wat voor een toerental draait hij stationair?Ik reed net een klein stukje op mijn bandit GSF-600/s. Aan het begin geen problemen, maar op een gegeven moment sloeg hij af toen ik voor een stoplicht moest wachten (dus in de 1ste versnelling, koppeling in). Kan een keer gebeuren dacht ik, maar elk daaropvolgend stoplicht gebeurde hetzelfde. Ik zag onderweg dat ik de choke (per ongeluk tijden het uit de schuur halen?) een klein beetje naar beneden had geschoven, dus die heb ik snel weer terug gedraaid. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Net bij aankomst thuis nog even geprobeerd om hem stationair te laten draaien in de N, maar ook dan slaat hij na een seconde of 10 af.