Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk!Zo dan! Met de 600 ‘95 een dagje Zandvoort op geweest. Heeft geen slag gemist.
Bekijk bijlage 1525149
Koppelingsmechanisme of schakelmechanisme? Ga ff naar www.cmsnl.com Voer je motor in en kijk of je het onderdeel terug kan vinden. Vrijwel alles is te koop of door de locale Japanse motorfietsenwinkel bij te bestellenVeertje koppelingsmechanisme gebroken .
Moet deze erop of kan het zonder ?
Veertje los te kopen? Bandit gsf600 1996
Kan ook maar bij een teller van een s is de achterkant volgens mij niet mooi afgedekt. Zie foto. Of iK moet daar een windkapje plaatsen dan valt het minder opJe kan je huidige teller toch gewoon met een beugeltje vastzetten?
Windkapje lijkt me betere optie. Andere (Chinese) teller aansluiten kan behoorlijk karwei zijn. En windschermpje ziet er sowieso tof uit .Kan ook maar bij een teller van een s is de achterkant volgens mij niet mooi afgedekt. Zie foto. Of iK moet daar een windkapje plaatsen dan valt het minder op
maakt véél verschil. de standaard veer van een B6 is gewoon niet zo goed en er is behalve de veervoorspanning niks in te stellen. GSX-R veer heeft instelbare compressie EN rebound.Windkapje lijkt me betere optie. Andere (Chinese) teller aansluiten kan behoorlijk karwei zijn. En windschermpje ziet er sowieso tof uit .
Vraag aan de jongens die hun achterveer hebben vervangen!
Ik heb momenteel de originele shock in mijn 600 MK1, met een hyperpro veer erom.
Is het alsnog de moeite waard om die te upgraden naar een GSXR1000 K8? Of zal dat vrij weinig verschil maken?
Bekijk bijlage 1528574
Zoekt en gij zult vinden...Welk type GSXR type ? 750cc of 1000cc en welke bouwjaren passen? Ik heb ooit een bandit 1200 omgebouwd met een GSXR 1000 k5 veer met aangepaste dogbones en opoffering hoofdstandaard paste dat perfect. Maar van een 600 mk1 type weet ik het niet.
Thanks! Ik ga marktplaats een beetje in de gaten houden!maakt véél verschil. de standaard veer van een B6 is gewoon niet zo goed en er is behalve de veervoorspanning niks in te stellen. GSX-R veer heeft instelbare compressie EN rebound.
Die slang en T-stuk zijn sowieso niet orgineel inderdaad. Kan me even niet herinneren hoe het zat bij mijn GSX600F (bijna gelijk aan bandit 600).Ik heb het idee dat dat hele T stuk er niet op hoort. Ik vermoed dat het gewoon 1 slang op hoort die de carburateurs verbind.
Ik heb 3 weken geleden mijn bandit 1200 mk1 voorzien van een GSXR-1000 k7/k8. Wereld van verschil, motor staat achter hoger waardoor je goniometrie anders is en scherper kan sturen. Bochten in gaat veel gemakkelijker zonder veel te moeten tegen sturen. Ook met snel optrekken en de bocht uit accelereren deint de motor minder achterover en gaat minder wijd.Windkapje lijkt me betere optie. Andere (Chinese) teller aansluiten kan behoorlijk karwei zijn. En windschermpje ziet er sowieso tof uit .
Vraag aan de jongens die hun achterveer hebben vervangen!
Ik heb momenteel de originele shock in mijn 600 MK1, met een hyperpro veer erom.
Is het alsnog de moeite waard om die te upgraden naar een GSXR1000 K8? Of zal dat vrij weinig verschil maken?
Bekijk bijlage 1528574
Suzuki brengt modelnaam Bandit terug - Nieuwsmotor.nl
Met de introductie van de Suzuki GSX150 Bandit, heeft de Japanse motorfabrikant de klassieke modelnaam Bandit teruggebracht in haar line-up. De Bandit 150 is een licht model voor de Aziatische markt, een modern ogende naked bike die in Azië een tegenhanger is van de succesvolle MT15 van Yamaha...www.nieuwsmotor.nl
Ach jeej, ziet er naar uit dat de OP binnenkort uitgebreid moet worden
Maar serieus, dit heeft natuurlijk weinig met de "echte" Bandit te maken toch? Dat hadden volgens sommigen de laatste modellen al niet meer
Zijn die doorzichtige (samen met de vacuum bezinekraan) niet gewoon je vacuüm punten om de carburateurs te synchroniseren? Dus alleen je vacuüm bezinekraan aansluiten op bezinekraan en de rest van de slangen afdoppen (dus kan weg).Denk dat ik eruit ben zie tek. 2 losse slangen zijn ontluchting poorten dus vrij laten hangen naar beneden Bekijk bijlage 1529036
Zou toch leuk zijn als ze weer een mooie retroversie van de Bandit op de markt zouden brengen. Zoals dat ze met de SV hebben gedaan bijvoorbeeld, misschien een hoopvoller beeld dan de KatanaHaha, Nee dit "brommertje" heeft weinig met de "echte" te maken. maar wie weet wat de Japanners verder van plan zijn. Al hoop ik dat als er een nieuwe bandit komt, ze beter hun best doen dan op de katana