Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Nice, ziet er goed uit!

Op mijn vrouws Bandit zitten ook led knippers (zo gekocht) en knipperen natuurlijk te snel.
Nu zit ik te dubben tussen een led relais en weerstanden. De eerstgenoemde is 2x zo duur dan weerstanden en ik weet niet zeker of die wel past op de 1997 Bandit. Wat is jouw oplossing?
Ik heb idd een ander (2 polig) relais erop gezet. Doodeenvoudig. Kwestie van oude loshalen en nieuwe aansluiten. Bij mij zat hij onder de buddyseat.

Wellicht is dit een optie?

Ik heb die van mij bij een garage gehaald zonder webshop. Het moest natuurlijk allemaal direct geregeld worden op een late zaterdagmiddag :+
 
Ik heb gelijk een vraag voor de bandieten..
Aan de zijkant van mijn teller zit geen knop meer voor het resetten van de tripteller..
Hoort dit een knopje te zijn wat je er normaal opdraait?

En is dit ergens los verkrijgbaar.. of komt dit vaker voor dat dit deze pleite is en is hier een andere fix voor?
 
Ik heb gelijk een vraag voor de bandieten..
Aan de zijkant van mijn teller zit geen knop meer voor het resetten van de tripteller..
Hoort dit een knopje te zijn wat je er normaal opdraait?

En is dit ergens los verkrijgbaar.. of komt dit vaker voor dat dit deze pleite is en is hier een andere fix voor?
Die hier in de garage staat heeft er een (zelfde jaartal).

Edit foto toegevoegd.

Heb ergens geleerd om te kijken naar CMSNL, maar weet niet precies of het deze is: 3498045020: Knob Suzuki - buy the 34980-45020 at CMSNL
 

Bijlagen

  • IMG_20210830_104448950.jpg
    IMG_20210830_104448950.jpg
    149,7 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
@PeerkeMikuni
Dit is inderdaad de knop die ik mis..
Deze druk je in om de tripteller te resetten?

Ik was inderdaad ook bij CMSNL terecht gekomen. Alleen op het fiche van de GSF600 bij de teller kan ik het losse knopje niet vinden..
Nu zijn het knopje de kosten niet.. dus wel het wel op de gok bestellen. Alleen met de levertijd zou het fijn zijn om direct de juiste te bestellen.
 
@PeerkeMikuni
Dit is inderdaad de knop die ik mis..
Deze druk je in om de tripteller te resetten?

Ik was inderdaad ook bij CMSNL terecht gekomen. Alleen op het fiche van de GSF600 bij de teller kan ik het losse knopje niet vinden..
Nu zijn het knopje de kosten niet.. dus wel het wel op de gok bestellen. Alleen met de levertijd zou het fijn zijn om direct de juiste te bestellen.
Ik zie ook nergens een losse knop, maar ik durf het niet uit de behuizing te trekken anders heb ik een boze vrouw als ik weer eens wat kapot maak :+

Je draait eraan
:^
 
Boze vrouwen moet je ten aller tijde zien te voorkomen..
Ik bel morgen wel even Motor Centrum Rijen.. Ik dacht dat hun ook Suzuki dealer zijn? Met een beetje geluk is dit nog te bestellen.

Ik ben ook nog op zoek naar een mooie originele koplamp.. Dus als iemand nog wat heeft liggen en/of interesse heeft in het dubbele gevaarte wat er nu bij mij op zit.. Let me know!
 
Boze vrouwen moet je ten aller tijde zien te voorkomen..
Ik bel morgen wel even Motor Centrum Rijen.. Ik dacht dat hun ook Suzuki dealer zijn? Met een beetje geluk is dit nog te bestellen.

Ik ben ook nog op zoek naar een mooie originele koplamp.. Dus als iemand nog wat heeft liggen en/of interesse heeft in het dubbele gevaarte wat er nu bij mij op zit.. Let me know!
MC Rijen komt mijn vorige GSR vandaan, zeer zeker een dealer (en fijne winkel).

Ik zoek ook een koplamp, maar dat is nogal een queeste. LED gevallen zijn er veel, maar idealiter heb ik een 'normale'. Mijn vrouw wil een naked en ik heb beloofd dat te fixen, maar zoek al best lang naar een originele lamp die niet een rib uit mijn lijf kost.

Misschien wordt het toch een LED, want daar heb je ook mooie varianten van, en is goedkoper dan een full original ronde denk ik.
 
Ik heb inderdaad ook al naar de LED variant gekeken.. Want kan ook gewoon niet zo heel veel halogeen versies vinden.
Maar heb ook sterk de voorkeur voor een normale.

Zie ook dat je veel verschillende afmetingen hebt online voor de LED versies.
Maar als ik het goed heb gezien dan heeft de normale lamp van een Bandit een diameter van 200mm.
 
Gezien de vrouw vanavond van huis was.. kind op bed ligt.. maar even aan het poetsen geslagen..
De bandit heeft behoorlijk wat buiten geslapen.. soms toegedekt..

maar de eerste stapjes zijn weer gezet..
 

Bijlagen

  • 3A5FFCBF-763C-4DF9-8F49-A4E6EFF1773F.jpeg
    3A5FFCBF-763C-4DF9-8F49-A4E6EFF1773F.jpeg
    218,9 KB · Weergaven: 16
  • 63749A0F-895F-4249-AAC4-5166797646FB.jpeg
    63749A0F-895F-4249-AAC4-5166797646FB.jpeg
    211,7 KB · Weergaven: 18
  • 0C4C2A09-3FC8-4491-B92E-04048422E2CB.jpeg
    0C4C2A09-3FC8-4491-B92E-04048422E2CB.jpeg
    164,7 KB · Weergaven: 17
  • 9EA6F0CD-F20E-42B3-A1A3-A641F74FE11F.jpeg
    9EA6F0CD-F20E-42B3-A1A3-A641F74FE11F.jpeg
    185,2 KB · Weergaven: 16
Goedemorgen,
Ik heb gisteren nog een stuk gereden en als de bandit warm is vond ik deze soms net even te laag stationair lopen. -1000 rpm
Ik dachf even bijstellen.. maar volgens mij is de plastic knop waarmee dit zou moeten weg..
Naar mijn idee zou deze op de veer moeten zitten?
Of zit ik verkeerd?
 

Bijlagen

  • 4AC657F1-71FA-4457-92D8-9EEF510A4630.jpeg
    4AC657F1-71FA-4457-92D8-9EEF510A4630.jpeg
    146,3 KB · Weergaven: 25
MC Rijen komt mijn vorige GSR vandaan, zeer zeker een dealer (en fijne winkel).

Ik zoek ook een koplamp, maar dat is nogal een queeste. LED gevallen zijn er veel, maar idealiter heb ik een 'normale'. Mijn vrouw wil een naked en ik heb beloofd dat te fixen, maar zoek al best lang naar een originele lamp die niet een rib uit mijn lijf kost.

Misschien wordt het toch een LED, want daar heb je ook mooie varianten van, en is goedkoper dan een full original ronde denk ik.
Ik heb inmiddels een LED variant besteld bij mijn favoriete Chinese webshop..
Ben benieuwd of het net zo mooi is als op de foto..

Ik zag net wel dat er 1 bij motorparts-online staat.

Met een beetje chroompoets is deze wel weer netjes te maken!
Dus als je er nog 1 zoekt.. is dit misschien wel iets?
 
Ik heb inmiddels een LED variant besteld bij mijn favoriete Chinese webshop..
Ben benieuwd of het net zo mooi is als op de foto..

Ik zag net wel dat er 1 bij motorparts-online staat.

Met een beetje chroompoets is deze wel weer netjes te maken!
Dus als je er nog 1 zoekt.. is dit misschien wel iets?
Thanks voor de tip!
 
Goedemorgen,
Ik heb gisteren nog een stuk gereden en als de bandit warm is vond ik deze soms net even te laag stationair lopen. -1000 rpm
Ik dachf even bijstellen.. maar volgens mij is de plastic knop waarmee dit zou moeten weg..
Naar mijn idee zou deze op de veer moeten zitten?
Of zit ik verkeerd?
Dit is de bovenkant toch? Als het goed is zit die knop onder :)
 
Ik heb lekker met me neus gekeken dan.. ik dacht veer.. meestal zit die knop erop.. dan zal die wel weg zijn.
Ik kijk vanavond nog even aan de onderkant! xD
 
Goedemorgen,
Ik heb gisteren nog een stuk gereden en als de bandit warm is vond ik deze soms net even te laag stationair lopen. -1000 rpm
Ik dachf even bijstellen.. maar volgens mij is de plastic knop waarmee dit zou moeten weg..
Naar mijn idee zou deze op de veer moeten zitten?
Of zit ik verkeerd?
Dit… is de choke. Middenonder zit je stationairschroef.
 
Bandjes op de Bandit waren 21 jaar oud.... Vrouw klaagde over sturen. Nou prima, nieuwe Dunlops erop.

Belt de dealer 'Weet je dat de balhoofdlagers op zijn?'
Uh nee, want ik dacht dat het aan de banden lag. De motor zou 'himmel goed' zijn.

180 euro extra verder, nu ook nieuwe balhoofdlagers B|
Hij liet ze nog even zien. Die waren niet op, die waren versteend. WTF.
 
Welke bandenmaat is er nu op gegaan?
Ik heb achter nu een 150 band.. maar zit er toch aan te denken om een 160 eronder te zetten..
Alleen sund dat het achterbandje nog geen 1000km oud is.
 
Welke bandenmaat is er nu op gegaan?
Ik heb achter nu een 150 band.. maar zit er toch aan te denken om een 160 eronder te zetten..
Alleen sund dat het achterbandje nog geen 1000km oud is.
Ik volg de standaarden voor die motor; 110 voor en 150 achter.
Heb je wel minder keus qua merk/types, maar rijdt prima weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan