Er zit wel motorfietsolie in en het is een hele tijd goedgegaan, dus dat vind ik wel raar. Ik ga de boel maar weer openmaken.
Teveel gas bij koude motor (te weinig benzine).
Wanneer ik naar de 2e versnelling schakel, hoe je me kort daarna even veel gas geven.
Hij smoort hem daardoor nogal erg.
Ik heb mijne altijd op RES, en zet gewoon elke keer de dagteller op 0, maar met vieze tank misschien niet zo handig. Ik kan wel over de 300km op 1 tank. Volledige tank is 16L, waarvan 3.5L reserve. Teoretisch zou je tot de 250km op ON stand moeten halen, maar ik zou 200 aanhouden voor de zekerheid.Weten jullie ook bij welke KM-stand van de dagteller van een bandit 400 je op de reserver moet schakelen?
Dit willen we proberen te voorkomen, totdat we een andere tank gevonden hebben (ook beste deuken in de tank)
Teveel gas bij koude motor (te weinig benzine).
Wanneer ik naar de 2e versnelling schakel, hoe je me kort daarna even veel gas geven.
Hij smoort hem daardoor nogal erg.
Morgen de carbs maar WEER uit elkaar halen, en weer schoonmaken.
De vacuum slang was gebroken voor de vacuum benzinekraan, dus heb op PRI gereden.
Dat in combinatie met een ERG vieze tank, zal het wel weer verstopt zijn.
Morgen nieuwe slangetjes erop zetten, nieuw benzinefilter erin, en op on laten staan
Weten jullie ook bij welke KM-stand van de dagteller van een bandit 400 je op de reserver moet schakelen?
Dit willen we proberen te voorkomen, totdat we een andere tank gevonden hebben (ook beste deuken in de tank)
Alvast bedankt, en morgen proberen alles te fixen, voordat Leutje_LS zijn rbw gehaald heeft!
Putoline TM Sport 4 semi-synt --> is dat prima voor in een oerbandit? (eerste type 1200)
En hebben mensen hier nog voorkeur/ervaring voor een merk koppelingsplaten? Ferrodo? TMC? EBC?
Ik overweeg nu (alvast) een hele set te halen, met stalen platen:
EBC Koppelingsset SRK (Veren, Gevoerde en Stalen platen)
MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
Extra veer ga ik doen ja, misschien meteen nieuwe platen als het toch open gaat.
Kun je misschien ook kijken hoe dik de stalen tussenplaten moeten zijn?
Ook meen ik me te herinneren dat er 2 afwijkende diktes tussen zitten aan het begin/eind van de korf. Of waren die alleen "minder hoog" zoals hier te zien? Hmmm
Suzuki GSF1200 2000 (Y) (E02 E04 E18 E22 E24 E25 E34) CLUTCH - buy original CLUTCH spares online
middelste clip = standaardHeeft iemand van jullie een B400 met open uitlaat, EN weet iemand dan ook op welke plek de C-clip moet komen gezien vanaf onderen?
Dat hoeft echt niet met zolang je de stock airbox en luchtfilter gebruikt en alleen een andere demper. Gewoon naalden wat rijker en klaar. Ben je van plan kilometers lang 200 te rijden dan zou ik misschien wat grotere main jets nemenAdvies zet de motor op een bank en laat deze fatsoenlijk afstellen door een kenner van zaken. Zou zonde zijn als het blok in de soep loopt.