Wegens beeindiging hobby is mijn Bandit 1200 te koop. Mocht je meer willen weten, volg dan de link hieronder of als je serieus belangstelling hebt kun je me bellen........
http://link.marktplaats.nl/m1084111675
Suzuki Bandit 1200 in uitstekende staat. De motor is een "S" van origine. Ik heb er met originele delen een "N" van gemaakt. Dit is gedaan omdat ik een "N" gewoon mooier vind, niet vanwege schade !!!!!! De motor is absoluut schadevrij en heeft origineel 22250 km gereden. Ik ben de 2e eigenaar en heb de motor gekocht met 7800km !!!
Met heel veel pijn in mijn hart gaat de motor in de verkoop. Je krijgt er alle mogelijke zaken bij die erbij zijn, waaronder een Weissenfels kettingslot, een waterdichte buitenhoes, 2 bokken en verder alle delen die ik er heb afgehaald zodat je eventueel weer terug kunt naar een "S".
De motor heeft de volgende extra's/veranderingen:
-Renthal superbikestuur met Renthal stuurgewichtjes
-Stalen leiding voor voorrem, achterrem en koppeling.
-Radiale rempomp van een GSXR 750
-Knipperlichten voor en achter van een GSXR 600/750 van het modeljaar 2004/2005
-Spiegels van een GSR 750
-Doorzichtige tankpad
-RVS blokboutjes
-Diverse titanium boutjes
-Olietemperatuurmeter in de olievuldopopening (originele vuldop is er bij)
-Stuurklokje
-Bos uitlaat met E-Keur en uitneembare demper (zit erin). Originele uitlaat aanwezig.
-K&N luchtfilter met Tovami naalden en sproeiers (originele spullen aanwezig)
-Een door Mile Pajic verhoogde uitlaat voor meer grondspeling
-Motor heeft aantoonbaar 115 pk aan het achterwiel
-Voetsteunverhogers van Lucas
-Tailrisers (+ 3 cm)
-Wilbers full race achterschokdemper met los reservoir en high en lowspeed dempinginstelling
-Wilbers lineaire racevoorveerset
-Wielen voor en achter zwart gepoedercoat
-Duohandgrepen zwart gepoedercoat
-Chroom airbox afdekkapjes heb ik erbij
-Voor- en achterband zo goed als nieuw. (Metzeler M7RR voor en achter)
-Ketting en tandwielen zijn in goede staat
-Instruktieboekje en gereedschap zijn erbij
-2 sleutels
Waar ik vreselijk van baal is dat er een kras zit op het linker kleurdeel aan de voorzijde onder de buddy. Met het demonteren van de tank is deze op het deel terechtgekomen en deze kras veroorzaakt (zie de foto's). Dat is het enige. Ja, je moet de motor even poetsen, maar ik maak hem nog netjes voor hij weggaat..........
Er mag mee worden gereden, maar alleen als de overeengekomen prijs aan mij wordt betaald. Onzinnigheden houd ik niet van, dus geen rare biedingen of iets dergelijks. Deze motor is prima staat van onderhoud en hier kan iemand nog idioot veel en lang plezier van hebben.
Ik heb deze motor volledig naar mijn wensen opgebouwd omdat ik een zwak heb voor deze motor en vooral dit type. Mensen die mij kennen zullen dit beamen. Ik vind het superleuk om sportjongens het leven op bochtige stukken weg zuur te maken en daar is het een en ander voor nodig. Deze Bandit stuurt als een sportmotor, lichtvoetig en met heel veel grondspeling. De belangrijkste veranderingen hebben plaatsgevonden in 2012 toen ik de motor heb gekocht, dus de vervangingsdelen zitten er nu zo'n 15.000 km op en aan.
Ik wil graag dat deze motor een serieuze nieuwe berijder(ster) krijgt. Hij verdient het en zal je heel veel plezier gaan geven. Voor het mooi zou de koppelingsvloeistof en de achterremvloeistof ververst moeten worden. Als je wil, regel ik dat voor je. Voor meer info kun je me bellen vanaf 19.00u tot 22.00u op het bovenvermelde telefoonnummer. Mocht je nog belang hebben bij textiel- en/of leren kleding, helm, handschoenen, laarzen, onderkleding en nog veel meer, laat het maar weten, daar komen we wel uit.
Voor de goede orde, er worden geen losse delen van de motor verkocht.
Je kunt me eventueel ook via Facebook vinden (Gertie Barendsen)