ja kan gewoonGeheel nieuw armatuur, deze:
Barracudamoto Benelux Barracuda LED Kentekenplaatverlichting - Universeel Barracuda
Deze LED kentekenplaatverlichting is universeel toepasbaar en past op elke kentekenplaathouder van Barracuda.www.barracudamoto.nl
Nice die bar-endspiegeltjes ook
Ik heb hem vorige week wel helemaal vol gegooid, ook bij 200 km ongeveer toen hij begon te stotteren. Ging toen ook maar +/- 11 liter in. Rij hem overigens niet tot de druppel leeg dan, hoor het nog wel heen en weer klotsen.Als er maar 11 in ging denk ik dat je hem ook niet helemaal vol hebt gehad. Met de B12 haalde ik meestal tussen de 200-240km voor ik op reserve moest en dan ging er ook wel 14 liter in ongeveer.
Volgens het boekje past er 19L in een bandit tank met 4,5L reserve geloof ik.
Gewoon even een paar keer in de gaten houden hoeveel km je gereden hebt op hoeveel liter. Rond de 1:18-20 is bij een B6 wel haalbaar als je niet te gek doet of heel veel in de stad rijdt.
Dan heb je een grote reserveIk heb hem vorige week wel helemaal vol gegooid, ook bij 200 km ongeveer toen hij begon te stotteren. Ging toen ook maar +/- 11 liter in. Rij hem overigens niet tot de druppel leeg dan, hoor het nog wel heen en weer klotsen.
Het moeilijke starten begint dus als er nog zo'n 5 liter in de tank zou moeten zitten. Is dat normaal of zit er ergens iets niet goed?
Een 600 uit '96 heb ik.Ik weet niet welk type Bandit hebt?
M'n 1200 moet meestal ergens voorbij de 200 op reserve als ik een beetje normaal doe, ga ik gelijk tanken gaat er iets van 13 liter in, als hij helemaal leeg is gaat er 19.2 liter in de tank. Best grote reserve dus.
Amen! Vandaag nog gehad zelfsNiks aan de hand hoor, zolang je niet vergeet hem van reserve af te halen en doorrijdt tot hij er mee stopt
Benzinekraantje, kill-switch, zijstandaard, het gaat iedereen wel een keer mis, je leert vanzelf!
Verbruik is verwaarloosbaar hoor, tenzij ze echt heel erg uit sync staan, maar dan blijft je toerental ook enorm hangen.Heeft iemand trouwens een idee wat het effect van slecht gesynchroniseerde carbs op het verbruik is?
Ik ga binnenkort een weekendje naar de Ardennen maar moet ze nog steeds eens goed zetten. Vraag me even af of dat nog de moeite is qua verbruik. Rijden doet is wel, ook al is het af en toe wat ruig.
Technisch gezien had je die range natuurlijk al, het scheelt je alleen ff het kraantje verdraaien als je aan het rijden bent haha. En gratis.... hij verbruikt nog steeds brandstof he gedurende die 75kmRij al 10 jaar al mijn carb motoren standaard op RES. Tadaaa, gratis +75km range.
Wat ik bedoel is dat ik nu pas bij 275km ga tanken ipv bij 200km omdat ik weet dat hij bij 200+km ergens op reserve moet en ik langs de weg kom te staan (kan er niet bij rijdend).Technisch gezien had je die range natuurlijk al, het scheelt je alleen ff het kraantje verdraaien als je aan het rijden bent haha. En gratis.... hij verbruikt nog steeds brandstof he gedurende die 75km
Maar als je toch op de dagteller rijdt (wat ik ook doe) dan werkt het prima!
En ik tank altijd voor 15 euro dus verbruik is altijd gelijk net als bezine prijsWat ik bedoel is dat ik nu pas bij 275km ga tanken ipv bij 200km omdat ik weet dat hij bij 200+km ergens op reserve moet en ik langs de weg kom te staan (kan er niet bij rijdend).
In de praktijk betekent het dat ik 75km langer op een tank kan
Dat betekend dat je ongeveer 9 liter tankt, dan heb je er ook nog 9-10 in de tank zitten op dat momentEn ik tank altijd voor 15 euro dus verbruik is altijd gelijk net als bezine prijs
Maar serieus, ik haal meestal geen 200 km tot de rerserve. Heb nu de carbs weggebracht voor reinigen, na montage worden ze ook nog synchroon afgesteld, misschien dat ik dan wat verder kom op een tank.