Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dafuqeuh... die heb ik zelf gehouden geen idee waar de jouwe vandaan kwam
ik kan nog wel een leuke meid aan je koppelenMogelijk hier nog iemand die een dynamo of startmotor wil? Komt van een 1200.
Heb ook nog wat klein grut van het blok liggen voor de liefhebber. Om het topic niet te vervuilen graag via pm of mp (itt unruled en Vester lees ik hier niet zoveel meer mee :p)
≥ Startmotor en dynamo, gsf1200 1998 - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl
Van mijn oude bandit 1200 motorblok gehaald, zijn er prima werkend af gehaaldlink.marktplaats.nl
vergeet m er niet op tijd af te halen, zo heb ik m’n 600 ooit eens oververhit in de lente
Daarom blijft ie ook "bare metal", niet over het hoofd te zien!vergeet m er niet op tijd af te halen, zo heb ik m’n 600 ooit eens oververhit in de lente
Verspilde moeite, ik probeer het wel vaker (zelfs met échte meisjes), hij schat dat gewoon niet op waardeik kan nog wel een leuke meid aan je koppelen
Mja het is niet altijd even voorspelbaar, dat is een deel van waarom het zo storend is. Er bestaan verwarmingssetjes, als je er vaker last van krijgt.Vanmiddag dacht ik er nog een beetje last van te hebben, al moest ik er wel echt naar zoeken om iets te merken (wat ik normaal zonder er extreem op te letten nooit opgemerkt had waarschijnlijk). Het viel me in ieder geval niet meer erg zo op als 's ochtends. Maar het weertype was ook nog niet heel veel veranderd om 13.00 uur in vergelijking met 7.00 uur, nog steeds koud en vochtig.
Net om 19:00 uur moest ik weer een klein stukkie, merkte niks meer, maar nu was het ook minder koud en het vocht was ook uit de lucht.
Laten we het maar op Carb-icing houden dan
Ben tevreden met wat ik heb :pVerspilde moeite, ik probeer het wel vaker (zelfs met échte meisjes), hij schat dat gewoon niet op waarde
Blijft ie zo koud dan? Heb geen temperatuurmeter, dus ignorance is bliss...
Hmm, dat is zeker aan de koude kant.Ik rijd een woon-werk ritje van 37km. Op de temperatuurmetervuldop (niet supernauwkeurig waarschijnlijk) was vorig jaar af te lezen dat de temperatuur van de olie bij een omgevingstemperatuur van rond het vriespunt niet boven de 40 graden uit kwam. Met een stukje afdekking bereikt de temperatuur al snel mooi de 80 graden wat smering ten goede komt maar ook condensvorming tegengaat.
Doemscenario wat ik nog wel eens tegenkom is dat de olie zo koud blijft dat vocht aanwezig blijft met een soort slagroomkloppen tot gevolg.
Persoonlijk merk ik het vooral aan schakelen en ontkoppelen.