Bartjan
Die hard MF'er
We hebben niet allemaal een zijspan.... laat staan een achterzitjeMijn zoon van anderhalf gaat gewoon mee
Dat vindt hij vast fantastisch, of niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We hebben niet allemaal een zijspan.... laat staan een achterzitjeMijn zoon van anderhalf gaat gewoon mee
We hebben niet allemaal een zijspan.... laat staan een achterzitje
Dat vindt hij vast fantastisch, of niet?
Persoonlijk ben ik niet erg bang, ik zou ze op AliExpress bestellen.Waar zou ik een nieuwe rem- en koppelingsleiding kunnen bestellen? De kunststof buitenmantel begint af te brokkelen.
Thanks voor de tip. Ga ze bij HEL bestellen!Persoonlijk ben ik niet erg bang, ik zou ze op AliExpress bestellen.
Maar als je liever in Europa blijft kun je ze ook bij HEL bestellen.
Welkom.Goededag allemaal,
Hier een nieuw lid!
Ik hoop dat dit de juiste plek is om me voor te stellen; anders hoor ik het graag.
Ik ben 33 jaar en sinds februari dit jaar in bezit van een BMW K1300R 2009 met 35.000km
Beest van een fiets, bevalt goed.
Na aanschaf heeft de motor gelijk de 30.000km beurt gehad, dus alle vloeistoffen, filters en bougies vervangen + kleppen stellen. Tevens is de stationair sensor/ het stappenmotortje schoongemaakt. Hij wilde wel eens uitvallen bij afremmen naar 0 km/h. Tot slot hebben ze de ECU ge-update geloof ik.
Voor de K1300R heb ik 2x een Yamaha R1 gereden, een Yamaha XT Ténéré 600 en wat andere oude beestjes. Verder heb ik nog steeds de VTR SP1 ernaast.
Verder op 4 wielen een BMW E39 540i uit 2001
Probleempjes met de K1300R:
Sinds aanschaf heeft de motor altijd veel 'bijgeluiden' gehad aan de voorkant. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat er rubbertjes miste in wat kuipdelen. Dit hielp een hoop. Daarnaast aan de voorkant beide remblokken spanners (blikken plaatjes) vervangen voor nieuwe. Dit was ook een wereld van verschil.
Op het moment heb ik er nog 2 geluiden over! Wellicht kunnen jullie mij daarbij helpen.
1: De zwevende schijven die bij slecht wegdek wel eens van zich laten horen, maar zover ik weet valt hier weinig aan te doen, correct?
2: Bij gas los rond de 2000 a 3000 rpm is er luid gerammel uit het blok. Het klinkt als de nokkenasketting, erg irritant. Ik lees veel verhalen op het forum over de nokkenaskettingspanner voor de K1200, maar ik heb de K1300 (met slechts 35.000km) zijn er hier ook verhalen over bekend? (er zit al een variant met reservoir op).
Groetjes,
Aron
Geluidje 2 herken ik en is een bekent ding is ook al eens besproken in dit topic. Ik hoor het alleen met warme motor. Als ie nog koud is hoor ik niks. Ik weet wel dat het geen kwaad kan.Goededag allemaal,
Hier een nieuw lid!
Ik hoop dat dit de juiste plek is om me voor te stellen; anders hoor ik het graag.
Ik ben 33 jaar en sinds februari dit jaar in bezit van een BMW K1300R 2009 met 35.000km
Beest van een fiets, bevalt goed.
Na aanschaf heeft de motor gelijk de 30.000km beurt gehad, dus alle vloeistoffen, filters en bougies vervangen + kleppen stellen. Tevens is de stationair sensor/ het stappenmotortje schoongemaakt. Hij wilde wel eens uitvallen bij afremmen naar 0 km/h. Tot slot hebben ze de ECU ge-update geloof ik.
Voor de K1300R heb ik 2x een Yamaha R1 gereden, een Yamaha XT Ténéré 600 en wat andere oude beestjes. Verder heb ik nog steeds de VTR SP1 ernaast.
Verder op 4 wielen een BMW E39 540i uit 2001
Probleempjes met de K1300R:
Sinds aanschaf heeft de motor altijd veel 'bijgeluiden' gehad aan de voorkant. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat er rubbertjes miste in wat kuipdelen. Dit hielp een hoop. Daarnaast aan de voorkant beide remblokken spanners (blikken plaatjes) vervangen voor nieuwe. Dit was ook een wereld van verschil.
Op het moment heb ik er nog 2 geluiden over! Wellicht kunnen jullie mij daarbij helpen.
1: De zwevende schijven die bij slecht wegdek wel eens van zich laten horen, maar zover ik weet valt hier weinig aan te doen, correct?
2: Bij gas los rond de 2000 a 3000 rpm is er luid gerammel uit het blok. Het klinkt als de nokkenasketting, erg irritant. Ik lees veel verhalen op het forum over de nokkenaskettingspanner voor de K1200, maar ik heb de K1300 (met slechts 35.000km) zijn er hier ook verhalen over bekend? (er zit al een variant met reservoir op).
Groetjes,
Aron
Welkom!2: Bij gas los rond de 2000 a 3000 rpm is er luid gerammel uit het blok. Het klinkt als de nokkenasketting, erg irritant. Ik lees veel verhalen op het forum over de nokkenaskettingspanner voor de K1200, maar ik heb de K1300 (met slechts 35.000km) zijn er hier ook verhalen over bekend? (er zit al een variant met reservoir op).
Groetjes,
Aron