Het CBR600F/FS topic deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen! :W :W

@ Motormuis:
De middenbokstopper wordt inderdaad gemonteerd aan de 'uitlaat'-kant van de motor. Deze moet je bevestigen aan de binnenkant bij de aansluiting van de uitlaat. Zie foto 1 rode rondje! De middenbokstopper steunt tegen de bout die meer naar achter gelegen ligt (naam weet ik niet), zie het blauwe rondje (foto 1). Op foto 2 zie je dat nog een keer (blauwe rondje). Het groene rondje op foto 2 geeft aan waar de stopper op de middenbok valt. Wel moet je opletten dat het rubber dik genoeg is. Bij mij was het rubber te klein, waardoor mn middenbok bijna tegen mn ketting aanliep. Als dat bij jou ook het geval is (wat waarschijnlijk zal gebeuren), moet je even naar een dealer gaan en een dikker rubber halen en die erop zetten (gele rondje, foto 2).

Foto 1:


Foto 2:


Beide foto's zijn genomen aan de onderkant van de 'no-poser' kant ;)

Succes *D *D
 
Laatst bewerkt:
Weet precies wat je bedoeld...Heb zelf ook een Laser Hotcam eronder zitten!! }) Heb nog foto's op mn pc staan over hoe, wat en waar! Post ik morgen wel, ga nu film kijken!!

:W :W
Hmm heb je ook een foto van de achteraanzicht van de laser hotcam (eind resultaat ) })
Wil evnetjes kijken of het overheen komt kwa stand.
Ik had eerst een ovaal onder hangen maar ik heb het idee dat de uitlaat (zolas nu bevestigd ) tever gedraaid zit, kan ook ik wezen zegt de gek. :Y
Nog andere toevallig met een cbr 600f 99/00 met een hotcam en foto's ? O-)
 
Hmm heb je ook een foto van de achteraanzicht van de laser hotcam (eind resultaat ) })
Wil evnetjes kijken of het overheen komt kwa stand.
Ik had eerst een ovaal onder hangen maar ik heb het idee dat de uitlaat (zolas nu bevestigd ) tever gedraaid zit, kan ook ik wezen zegt de gek. :Y
Nog andere toevallig met een cbr 600f 99/00 met een hotcam en foto's ? O-)

Zoiets?? *D



full


Oude foto... lange lelijke taartschep en stickertloos :(
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel paul, zal vanavond eventjes kijken hoe en wat, zal wel een foto posten als ik het heb gemonteerd :Y
Yep zo heb ik hem ook, is dat de normale positie van een hotcam of alleen bij deze type motoren ? :9
 
Laatst bewerkt:
goeiemoggel :W

ik ben ff 10(!) pagina's oud topic lezen (stelletje spamsletten :P ) en zal me dan hier weer overal mee gaan bemoeien ;)
 
ff quoten uit het ouwe topic... :P

*O* *O* *O* onze favo tandarts *D

O-)

gister nog bij de tandarts geweest, wat een sjacho was dat zeg ..

gesprekje...

hahaha, wat een sjacho idd. ik vond je opmerkingen wel gevat :)

oke wie weeet hoe je een motor koop op een eenmanszaak/


Andere vraag... Wie weet hoe je een CBR koop op een eenmanszaak...

Nog anders, ik wil een CBR 25KW kopen nieuw op mijn zaak!!


Tralalala ben ik dan weer welkom?

DAROS!! onze favoriete wannabe cbr600f'er *O*

@ Schwenneh

You like? *D

[afbeelding]

[afbeelding]

:Y :Y :Y :9~ :9~

alleen deze seatcover vind ik net ff wat te groot ;)
 
zo ik ben weer bijgelezen!

@dapNy: link ff een foto die je zelf mooi vind naar dit topic en ik fiks m ff in de OP voor je.
 
@ daNpy & -PJ-:

Jullie snappen er ook geen pepernoot van he?! :+

Dat is mode!!!!

......en hoort zo te zitten.......
 
Mode is dat niet als je iets langer dan 30 jaar heb weer terug komt en iedereen het gaaf vindt ! _O-
Tijd voor een moto guzzi v50 van defencie die moeten rondt deze tijd dan ook weer in komen. :Y

motoguzziv50b.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan