Het Ducati Monster topic *deel 44*

Dan k voor de link, maar ik zoek alleen het binnenwerk van nr 4 . Ik vindt 273 euro voor een tellertje uit 2001 best wel aan de prijs

Dat wordt niet los geleverd, dat is bij alle fabrikanten het geval. En helaas, € 273,- is best nog wel schappelijk vergeleken met de € 480,- excl. btw die zo'n teller bij Honda gekost zou hebben 😜
Dan moet je hem echt tweedehands gaan zoeken :X
 
Van het weekend dit monstertje opgehaald😬 veel comfortabeler dan ik had verwacht!
 

Bijlagen

  • 20220822_145355.jpg
    20220822_145355.jpg
    514,7 KB · Weergaven: 52
Hallo allen,

Ik ben aan het overwegen een monster aan te schaffen en zit te denken aan de Monster 1100s of Evo…

Ik moet nog gaan testrijden, maar aangezien ik verwacht dan de roze bril op te krijgen en niks anders meer te willen ben ik vooraf wat dingetjes aan het uitzoeken. 😎

Zijn er mensen die een QS op een 1100 monster hebben gezet?? Ik kan hier bar weinig over vinden online. Healtech heeft ze wel, maar lees nergens een review met die combinatie. 🤷🏼‍♂️

Bij voorbaat dank!
Ik heb weliswaar 'slechts' een 696, maar in de basis gelijk en ook het blok is vergelijkbaar. Healtech QS doet het super, nog geen problemen mee gehad en zit er nu al zo'n twee jaar op. Is wel alleen voor opschakelen. Installatie is niet moeilijk, maar het loskrijgen van de klemmen om de stekkers van de injectie is wel priegelwerk. Verder goed te doen, ik heb hem weggewerkt op de plek van de gereedschapsset (die zit nu in de ruimte onder het zadel. Oh nee, daar zitten nu de weerstanden voor de led-knippers. Geen gereedschap meer... :p
 
Ik heb weliswaar 'slechts' een 696, maar in de basis gelijk en ook het blok is vergelijkbaar. Healtech QS doet het super, nog geen problemen mee gehad en zit er nu al zo'n twee jaar op. Is wel alleen voor opschakelen. Installatie is niet moeilijk, maar het loskrijgen van de klemmen om de stekkers van de injectie is wel priegelwerk. Verder goed te doen, ik heb hem weggewerkt op de plek van de gereedschapsset (die zit nu in de ruimte onder het zadel. Oh nee, daar zitten nu de weerstanden voor de led-knippers. Geen gereedschap meer... :p

Thx voor je reactie. 👌🏻 Ben ik weer wat info rijker.
 
Maareh, zullen we gedonder lekker bij jullie waterkokers houden, hier bij de luchtkoelers gaat het er wat gemoedelijker aan toe 😙
 
Nou moet ik bekennen dat ik die postzegel twee keer moest bekijken, maar je MV is wel zeker mooier. Nog geen spijt van de overstap?
 
Nou moet ik bekennen dat ik die postzegel twee keer moest bekijken, maar je MV is wel zeker mooier. Nog geen spijt van de overstap?
Tot nu toe echt niet.
Rijdt en stuurt gewoon echt heerlijk. Heeft wel een compleet ander rijgedrag. Maar had ik niet anders verwacht toen ik van een 2 cilinder v-twin naar een 4 in lijn ging.

Mis wel zeker nog die heerlijke roffel van de monster.!!

Hier heb je betere foto's.
20220820_105358.jpg

20220811_130435.jpg
20220811_130412.jpg
 
Beetje zoals onder Porsche liefhebbers?
Hoorde net op de radio een stukje over Porsche in de goeie ouwe tijd toen ze de Joodse oprichter ( een van de drie naast pieche en Porsche er vakkundig uit gewerkt hebben met een minimale vergoeding
Nu gaan ze naar de beurs en opeens gaan ze toch maar een regeling treffen met de nazaten ( er zou anders gedonder kunnen komen bij de beursgang)
Die ouwe nazi’s zijn trouwens heel goed uit de oorlog gekomen , mochten gewoon blijven doen wat ze altijd deden en hun geld houden
 
Die ouwe nazi’s zijn trouwens heel goed uit de oorlog gekomen , mochten gewoon blijven doen wat ze altijd deden en hun geld houden

Ander onderwerp maar men dacht sommigen nog nodig te hebben (Duitsland zelf of anders Amerika bijv.), vervolging niet altijd prioriteit en toch ook een bevolking die niet ineens anti-nazi werd. Onlangs in een museum ook beelden gezien van Nazi reünies in Duitsland..,best bizar.
 
Ander onderwerp maar men dacht sommigen nog nodig te hebben (Duitsland zelf of anders Amerika bijv.), vervolging niet altijd prioriteit en toch ook een bevolking die niet ineens anti-nazi werd. Onlangs in een museum ook beelden gezien van Nazi reünies in Duitsland..,best bizar.
Zonder deze nazi was er geen Amerikaan op de maan geland. Opportunisme ten top maar zo zie je maar.... Wernher von Braun - Wikipedia

On topic, komend weekend richting Duitsland voor een motor tochtje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan