Loca92
MF'er
- 22 apr 2021
- 45
- 98
Zo, gisteren gemonteerd en vandaag test ritje gedaan. Wat een geluid nuKom maar door met die foto's!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo, gisteren gemonteerd en vandaag test ritje gedaan. Wat een geluid nuKom maar door met die foto's!
molto bella, dit is het laatste model toch??
Jamolto bella, dit is het laatste model toch??
Ik was op tijd ;-)Hé net te laatBekijk bijlage 1788252
mmm zat ik ook aan te denken , mss voorvork extra door gestoken van standaard... ga eerst maar eens de vering op standaard volgens boekje zetten .... banden zijn pirelli corsa 3, wel aan het einde van hun leven ...Ik heb dat omdat de voorkant verlaagd is.
Verstelbaar balhoofd dat ding of?
Banden anders?
18000€ , tja het verschil is verklaarbaarNieuwe Monster SP
Ook wel eens gehad , maar ik had geloof ik vergeten op een andere plaats een slangenklem vast te draaien en dat was gewoon dom
Zou ik jouw geval een stukje van de oude leiding af snijden , of een nieuwe en een verse klem
En je kunt die echt wel lekker aandraaien
Er komt natuurlijk druk op te staan omdat de benzine door de drukregelaar moet
Nieuw stuk slang is vastgemaakt en goed aangedraaid met een nieuwe klem, inmiddels een paar korte ritjes verder.heb inmiddels een nieuw stukje slang en klem besteld. zal deze goed aandraaien en dan hopen dat de slang blijft zitten
thnx.
In mijn ervaring is het niet handig iets direct op de accu aan te sluiten. Dit zal er namelijk in kunnen resulteren dat je de verwarming altijd onder stroom kan zetten, ook als het contact uit staat.Ik wil handvatverwarming gaan monteren.
Deze direct op de accu met een relais op de + lijkt me de beste oplossing. Hoe kan ik dit relais het beste schakelen?
Aansluiten op een + van de koplamp of is er een betere / makkelijkere oplossing(M620)?
Voor zover ik begrijp trekt de handvatverwarming teveel stroom om direct aangesloten te worden op het stadslicht (of kentenplaatverlichting oid).In mijn ervaring is het niet handig iets direct op de accu aan te sluiten. Dit zal er namelijk in kunnen resulteren dat je de verwarming altijd onder stroom kan zetten, ook als het contact uit staat.
De handvatverwarming van mijn M620 zit aangesloten op dat kleine stadslicht voor in de lamp. Je kan een vertakking maken zodat je de handvatverwarming alleen kan gebruiken als het contact aan gaat.
Je kan hem ook bij je kentekenverlichting vandaan halen, maar dan moet je aardig wat draden trekken.
Ik heb een USB kabel, om telefoons te laden, die slim genoeg is om te zien of de motor draait of niet (waarschijnlijk meten van de laadspanning). Die schakelt zichzelf dus automatisch uit, ook al hangt hij aan de +.Voor zover ik begrijp trekt de handvatverwarming teveel stroom om direct aangesloten te worden op het stadslicht (of kentenplaatverlichting oid).
Vandaar het gebruik van een relais. De handvatverwarming wordt dan rechtstreeks aangesloten op een accu maar de + wordt onderbroken door een relais welke geschakeld word door bv het stadslicht. De handvatverwarming krijgt dan alleen stroom als het stadslicht aanstaat(omdat alleen dat het relais geschakeld wordt).
Ik ben benieuwd naar ervaringen hoe dit het makkelijkst aan te sluiten is of dat wellicht de kabelboom er zelfs al op voorbereid is.
Had ook nog een usb die niet zo'n beveiliging heeft of via relais.Ik heb een USB kabel, om telefoons te laden, die slim genoeg is om te zien of de motor draait of niet (waarschijnlijk meten van de laadspanning). Die schakelt zichzelf dus automatisch uit, ook al hangt hij aan de +.
Wellicht heb je verwarmingen die zoiets ook kunnen. Best handig. Al is een relais natuurlijk beter want dan is hij meteen uit, als je verlichting uit gaat.
Afgelopen jaar werden daar geen kortingen gegeven ,er stonden ook een stuk of 6 nieuwe te koop , dat was een jaar geleden ook niet zoKTM geeft altijd belachelijke korting.
Nooit kopen zonder paar duizend eraf.
Lijkt me een doelbewuste commerciële strategie.
mooie fiets ! S4Rs?
vraagje mede monster rijders... ik heb een S4R 998 ... bij het bochten maken valt de motor letterlijk de bocht in , op een zenuwachtig en als het weg dek niet helemaal je van het is onstabiele manier ...
herkennen jullie dat en wat hebben jullie er eventueel aan gedaan