Qah thanx. Ja dat boekje was dus een beetje een ding...ivm verbouwing staat de monster ingebouwd... of stond, aangexien ik morgen wil rijden maar ff opgeruimd en uitgegraven en dus onder het zadel in het boekje gekeken...10w40 shell ultra 4t advancedIk gebruik gewoon de voorgeschreven Shell Advance 15W50. De gewone, niet de speciale Ducati-flesjes. Die kwamen pas een paar jaar na mijn motor, dus de reguliere Advance zal prima zijn. Maar kijk vooral even in je boekje welke viscositeit je Monster het liefst heeft.
Nee dat is dus het gekke, als ik via kenteken 9f type zoek krijg ik de melding dat ik met shell moet bellen voor advies....Staat ook op de website van Shell
Je hebt een 620 toch? KlikNee dat is dus het gekke, als ik via kenteken 9f type zoek krijg ik de melding dat ik met shell moet bellen voor advies....
Doe het altijd met wat lucht uit de compressorJe hebt een 620 toch? Klik
@noetiepoerker26 Ik heb de progrip 732. Ze zijn in er in allerlei kleurencombo's, maar ik heb gewoon de zwarte. Mijn gashendel ziet er vergelijkbaar uit en dat paste prima. Ik heb een heel klein beetje kettingvet aan de binnenkant gedaan, dan glijden ze er wat makkelijker op, maar dat hardt ook uit, waardoor ze wel vast gaan zitten. Zonder kreeg ik ze er echt niet op. De oude er gewoon af gesneden. Wel echt een vooruitgang!
Bekijk bijlage 1600333
Helaas niet gelukt... Toch maar Ducati Zaltbommel gemaild met de vraag om een afspraak te plannen om'm op te halen. Kunnen ze er gelijk een oplader met vaste kabel opzetten. En misschien wel een nieuwe accu...Met een 944 lukte het. In z'n twee, koppeling in, rennen en dan met een mooie zwaai op de motor en de koppeling loslaten bij de landing in het zadel. Succes!
Als de accu leeg is heb je geen kans, de computer moet wel eerst opstarten. Bij een defect startrelais of startmotor heb je wel kans daarentegen.
Klopt, het is vast zelf te doen... Maar is mij teveel werk. Die tijden heb ik wel gehad, wil nu gewoon een motor om mee te rijden niet om uit elkaar te schroeven. Had er wel even naar gekeken en ben gewend van mijn Honda's dat de accu makkelijk te bereiken is. Maar dat viel toch tegen. Aangezien ik de motor bij Ducati Zaltbommel heb gekocht krijg ik daar goede service. Dat is ook wat waard! Support your locals... ;-)Wat voor monster heb je? Bij de oermonster is dat sowieso vrij eenvoudig volgens mij en ook bij m'n 696 heb ik de accu met een half uurtje wel vervangen.
Edit: 1100 dus. Opzich is het niet moeilijk om zelf te doen, je moet alleen even de volgorde weten waarin je de ca. 25 boutjes en moertjes moet losdraaien.
Ja vonk is het probleem denk ikKrijgt 'ie wel genoeg brandstof? Dat er door het scharnieren van de tank een leiding klem zit oid? Wel mooi klote, gelukkig heb je die trekker nog =)
Kan ik hem dan daar beter een vuilniszak of een aansteker mee bij sturen.?Iets voor Superduc again.