Carly is hiervoor juist wel een goede gezien die vooraf een backup maakt en je heel gemakkelijk weer terug kan gaan naar hoe het was. Werk via je OBD stekker en je kan zo ook de auto uitlezen. Zelfs de ECU is op deze manier te tunen, echter zijn dit wel vrij dure licenties. Maar het is maar net wat je ervaring is met deze tools. Vooral de duitse voertuigen laten zich gemakkelijk aanpassen.Van dit soort "tools" wil je afblijven. Daarnaast betwijfel ik of deze tool adaption settings kan veranderen. Het probleem met deze tools, net zoals obdeleven, is dat ze onder water aanpassingen doen en ze niet terug te draaien zijn en/of niet goed teruggedraaid worden. Daardoor kan het veel problemen geven. Ze lijken erg makkelijk, en voor hele simpele dingen werken ze ook wel, maar ze zorgen ook voor veel hoofdpijn. En dan komen ze bij mij/ons en zit ik uren te puzzelen om weer terug te gaan naar een probleemloze auto. Wees gewaarschuwd.
Zoek liever via marktplaats of via een forum iemand met VCDS en/of VDC die weet wat die doet
Maar goed, gaan wel erg offtopic hèhè
Maar om On-topic te blijven. Binnenkort gaan de velgen er af en ga ik ze in de glascoating zetten om ze te beschermen en super eenvoudig schoon te kunnen houden. Gezien glascoating gaat glimmen laat ik de rest van de motor voor wat het is.