Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

~[/quote]

Ook had ik nog een vraagje...
De laatste tijd lees ik vaak dat er meetings georganiseerd worden.
Echter heb ik nog niks kunnen vinden van een meeting in het noorden!
Dus mijn vraag; weet iemand of er tzt ergens in de 3 noordelijke provincies al een meeting op de kalender staat?~[/quote]


https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.ne...=b366df1a34ba707e97d0ee9dfd621c43&oe=55C22857

dit moet in jouw straatje passen :P

bij outsiders in groningen stad
 
Ben benieuwd naar je zitje! Daar valt of staat een CX altijd mee. Succes met de laatste loodjes :Y
Ik bedacht me ineens dat ik deze nog zou posten voor je Mark, hier is hij dan:

11190814_1557885374432160_1387157176_n.jpg

Met dank aan nopper :}
 

Ook had ik nog een vraagje...
De laatste tijd lees ik vaak dat er meetings georganiseerd worden.
Echter heb ik nog niks kunnen vinden van een meeting in het noorden!
Dus mijn vraag; weet iemand of er tzt ergens in de 3 noordelijke provincies al een meeting op de kalender staat?\[/quote]


https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.ne...=b366df1a34ba707e97d0ee9dfd621c43&oe=55C22857

dit moet in jouw straatje passen :P

bij outsiders in groningen stad[/quote]


Tuurlijk, net als ik op vakantie ben..
 
Ronald, ik heb je hele topic niet doorgelezen, maar imo vat dit alles samen van wat en hoe je ermee begonnen bent!

Echt een super artikel :}
 
ja, dit is zo ongeveer in vogelvlucht haha. voorvork is de standaar maar door bussen verlaagt, zo zullen er nog wat details niet helemaal kloppen maargoed. leuk artikel, relaxte gasten ook trouwens.
 
Mooi ding geworden. Knap gedaan met die zwarte bies op de tank, zo lijkt hij veel minder plomp. Zelfs die anders zo lelijke velgen misstaan niet. Tip: zwart afdekplaatje voor je accu, valt die nog minder op.
 
Dank jullie wel voor de lovende woorden!

Ik zou er inderdaad liever spaakwielen in hebben, maar die zijn zo verschrikkelijk duur dat het idee om voor een klein budget een leuke fiets bouwen niet meer mogelijk was. Door de originele wielen zwart te spuiten vallen ze een stuk minder op.

Heb voor de accu al zwarte plakfolie liggen, kan ik de oranje bovenkant netjes zwart maken.

Dempers zijn van Laser, type durf ik niet te zeggen, maar dan zonder die lelijke Laser stickers er op.

Als mijn volgende project klaar is dan horen jullie weer van mij. Reken op ongeveer twee jaar (drukke baan, kleine kinderen, andere bezigheden...).
 
Terug
Bovenaan Onderaan