Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Iemand een alu tank, race radiator of EVR airbox?



 
Zou Tinne al weten dat Schmolke carbon boutjes maakt?
Schmolke maakt wel meer mooi spul. Meestal wel met gewichtslimiet. Wat zou Tinne wegen?
Misschien, met wat vermageren, kan ie een carbon stuur, zadel en frame monteren bij die full carbon boutenkit.
Vergeet vooral ook de remklauwbouten niet! Onafgeveerd gewicht voel je het meest.

duc-build.jpg

images.jpeg
 
Laatst bewerkt:
pff, mooi spul..

Vraagje waar iemand mij hopelijk mee kan helpen,
Wie kan me helpen aan een workshop manual voor de 998?
ik heb wel een Haynes boek voor de 748/916/996, maar wil graag wel een kloppende O-)
 
Knappe wielen, blijven mooi, BST's.
heb er ook 1, maar helaas als decoratie 😞
20210306_110116.jpg
 
Niet zo spannend hoor, was een sample (of pre-prod.) van oud werkgever.
Niet te vertrouwen... dus aan de muur geschroefd.

mijn velgen kwamen volgens de vorige eigenaar (uit Amsterdam) ook direct bij iemand van BST vandaan. Connectie?
 
Ik mag mijn onderschrift weer aanpassen. Afgelopen zaterdag heb ik een Pani uit Duitsland gehaald*O*. Het geeft een heel zaligmakend gevoel om die samen met de 748 te zien, ik voel me de koning te rijk haha. Maar in the end heb ik gewoon niet genoeg tijd om op 2 schoonheden te rijden. En daar gaat het me primair wel om, hoe mooi een 748 ook is.
 
Ik mag mijn onderschrift weer aanpassen. Afgelopen zaterdag heb ik een Pani uit Duitsland gehaald*O*. Het geeft een heel zaligmakend gevoel om die samen met de 748 te zien, ik voel me de koning te rijk haha. Maar in the end heb ik gewoon niet genoeg tijd om op 2 schoonheden te rijden. En daar gaat het me primair wel om, hoe mooi een 748 ook is.
Ik ga het 1 keer zeggen, en zal je er ook 1 keer in de toekomst aan herinneren, daar ga je spijt van krijgen! En geragandeert dat je in de toekomst heel erg veel geld voor een 748 moet betalen, veel meer dan je er nu voor krijgt!
 
@Pilz staat straks een keer bij een stoplicht met die mooie Pani en dan komt er een 748/916/996/998 naast hem staan....’shit!’ 😉

ik voorzag het iig toen ik in eerste instantie dacht een 749 te willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Terug
Bovenaan Onderaan