Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ja zag bij jou al een creatieve oplossing.
Ik weet niet of mijne zover naar buiten komt.
Heb er wel een slipper inzitten van MPL uit Duitsland. Maybe dat ie iets dikker is??

Ik heb die ‘spin’ waar het mogelijk door komt. Ik zie iig afbeelding met en zonder iets er nog extra’s tussen. Je gaat het zien.

Via STM zelf gekocht?
 
Alu vooras binnen 👌 gaat er direct in bij wisselen velgen. De beste man uit Roemenië had nog meer spullen (niet gekocht), misschien iemand hier net op zoek naar iets.

F1FA0F45-20E8-407B-8CE9-F8CEB5B83638.jpeg


9CEA3715-54FF-4BEC-9E28-AD5D4B86F4AA.jpeg
 
Ik zeg zwart. Want veel meer zwart op motor. Goud (geel) komt alleen terug in logo demper en voorschijven en vork. Door zwarte velgen komt vooral het goud van schijf en vork mooi naar voren.

Moet je die andere kwijt? (Alu forged?)
 
Ik zeg zwart. Want veel meer zwart op motor. Goud (geel) komt alleen terug in logo demper en voorschijven en vork. Door zwarte velgen komt vooral het goud van schijf en vork mooi naar voren.

Moet je die andere kwijt? (Alu forged?)
Snap wat je bedoelt.
In het begin ook helemaal happy met zwart.
Maar nu hij weer in de kamer staat en ik er (tijdens werk) de hele dag naar kijk, begin ik te twijfelen. Vandaar even de andere gemonteerd, die ik gewend was van de 748.
Maar eens een paar keer buiten in het juiste licht bekijken, wat het mooiste is.
Voorlopig wil ik beide sets houden ;)
 
Ik zeg zwart. Want veel meer zwart op motor. Goud (geel) komt alleen terug in logo demper en voorschijven en vork. Door zwarte velgen komt vooral het goud van schijf en vork mooi naar voren.

Moet je die andere kwijt? (Alu forged?)
Hier sluit ik me bij aan
 
Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk toch dat ik morgen tijdens de pauze maar weer ga wisselen...
Lijkt wel of de carbon bellypan ook wat beter met zwarte velgen uitkomt. Alleen die oude Power3's even oprijden.
voordeel is dat alles gangbaar is, niets zit meer vast 8-)
en ach, heb de remschijfbouten schoon kunnen maken en de spaken van de velgen goed in de was kunnen zetten, niet helemaal voor niets geweest vandaag 😉
 
Zo, vanmorgen in alle vroegte even retourtje Goedhart gepleegd, alwaar een set carbon Termi's al vanaf november 2000 heeft liggen verstoffen. Alleen de eprom wisselen wilde niet lukken vanwege geen chiptang in bezit. Termi's er uiteraard meteen onder gesleuteld en wat een verschil met de standaard uitlaten😍. Nu nog even bekijken hoe ik de eprom ga wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan