Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ik ben even weekje op vakantie met het gezin, weet wel dat de ontbrekende stickers zijn geleverd. Dus dan hebben we nog wat te doen. Wellicht komende tijd achtervelg en kappen toch al laten spuiten.
 
Iemand toevallig een toerenteller liggen voor een 916, huidige glas is gebroken.
Al flink aan het sleutelen geweest, clip-ons waren omgedraaid en beetje bij beetje wordt het weer wat.
 

Bijlagen

  • 20210505_215327.jpg
    20210505_215327.jpg
    194,1 KB · Weergaven: 20
Ben de 916 origineel aan het maken inclusief de standaard dempers, iemand interesse in de carbon silmoto dempers met db killers? Aansluitdiameter is 45 mm.
 

Bijlagen

  • 20210509_170438.jpg
    20210509_170438.jpg
    307,8 KB · Weergaven: 13
Kan ook geen kwaad idd.
Vele maken de fout door meteen te gaan vrij rijden. Eerst een dagje meelopen is veel leerzame en je kan eerder genieten van je vrije rijden.
Ik heb meer geleerd van mn licentie training en dagje meelopen dan mn eerdere losse circuitdagen.
 
Idem eerst een CRT training gedaan zodat ik uberhaupt wist wat een circuit was. Daarna veel in de beginnersgroepen gereden. Toen een training achter begeleider aan in snellere groep en ooit in Qatar 2 daagse training gedaan geleid door BSB racers, camera's erbij en zo. Dat was echt zo leerzaam. Reed toen 5 seconden van mijn rondetijden af op Losail waar ik dacht er niet meer uit te kunnen krijgen. Maar goed dat is alweer 13 jaar geleden, de laatste 3 jaar niet eens meer het circuit op geweest. Misschien dit jaar weer eens voorzichtig beginnen met de SPS!
 
Terug
Bovenaan Onderaan