Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Hoort hier wel niet thuis, maar wil deze jullie niet onthouden. Ik vind het een knap design, nieuwe V4SP.
@Tinne, ze hebben aan je gedacht: Carbon wielen!

PV4-SP-02-gallery-1920x1080.jpg
 
Ik heb gister samen met mijn zoon een ducati rijder behoed van een bekeuring,bij kennemerland
Rode ducati rijder met klapperend sjaaltje om.
Wij kwamen van akersloot toen de ducati rijder langskwam met ongeveer 140 km per uur,even later gevolgd door een bmw die vrolijk naar ons zwaaide,wij volgde en de ducati slaat af,toen kwam er voor ons ruimte in de derde baan en gingen wij op het gas,zonder in de gaten te hebben dat de bmw die we net voorbij waren gegaan ons volgde,en ons verderop voorbij kwam met bordje stop politie volgen,toen moesten wij volgen naar de mac donald waar ons rijbewijs werd ingevorderd.
Achteraf bleek dat de agent achter de ducati aan zat,maar toen wij nog ff harder langs kwamen waren wij het nieuwe doelwit en ging de gelukkige ducati rijder vrij uit.
 
Vanmiddag (denk ik) toch echt wel een van de laatste ritjes gemaakt dit jaar. 2 thermoshirts over elkaar en thermohandschoenen onder mijn handschoenen. En bij thuiskomst gewoon nog steeds verkleumd.

Snel de Duc aan zijn druppelladertje gezet. Van de week maar eens een warm dekentje zoeken en hem zijn winterrust gunnen.

Edit: open koppelingsdeksel besteld, " dé Biggelaar modificatie" komt eraan voor de koppeling. Nu nog afwachten wat het uitlaatsysteem gaat doen.
 
Waarom ik zojuist nog op initiatief van een vriend ben gaan rijden weet ik niet. Allesbehalve lekker weer om te rijden 🙈.
 

Bijlagen

  • D42B6B94-494A-4FB4-9774-BFE9E2E49C65.jpeg
    D42B6B94-494A-4FB4-9774-BFE9E2E49C65.jpeg
    1.006,2 KB · Weergaven: 4
Ik heb gister samen met mijn zoon een ducati rijder behoed van een bekeuring,bij kennemerland
Rode ducati rijder met klapperend sjaaltje om.
Wij kwamen van akersloot toen de ducati rijder langskwam met ongeveer 140 km per uur,even later gevolgd door een bmw die vrolijk naar ons zwaaide,wij volgde en de ducati slaat af,toen kwam er voor ons ruimte in de derde baan en gingen wij op het gas,zonder in de gaten te hebben dat de bmw die we net voorbij waren gegaan ons volgde,en ons verderop voorbij kwam met bordje stop politie volgen,toen moesten wij volgen naar de mac donald waar ons rijbewijs werd ingevorderd.
Achteraf bleek dat de agent achter de ducati aan zat,maar toen wij nog ff harder langs kwamen waren wij het nieuwe doelwit en ging de gelukkige ducati rijder vrij uit.
Het zieligste van heel dit verhaal is wel het einde.. uiteindelijk ingehaald geweest door een gebuisde kleuterleider vent op een bmw...
 
Laatst bewerkt:
Dit word de eerste winter dat er een motor hier in de garage staat. Vroeg me af of het nodig is dat ik een toevoeging in de benzinetank doe bij mijn 748 uit 2001?
Tank altijd wel 98 benzine
(Denk zelf dat ze hooguit een maand of twee helemaal niet gebruikt wordt. Wil proberen op een zonnige, droge dag af en toen nog wel een uurtje te rijden.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan