Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou iets smaakvoller mag wel , maar het gaat er meer over dat zelfs in Vietnam er genoeg mensen die teveel geld hebben
Als ik bovenstaande motor zo bekijk is er een gruwelijk bedrag aan uit gegeven
En als je zijn insta bekijkt zie je elke week wel een aantal dure onderdelen voorbij komen
Ja , zag pas een filmpje uit maleisie , was een of andere optocht van panigale rijders , dat aantal vind je niet in NederlandBlijkbaar was jouw(en de mijne hoor) beeld van Vietnam anders?
Ja , zag pas een filmpje uit maleisie , was een of andere optocht van panigale rijders , dat aantal vind je niet in Nederland
A
Nou meer dat er gewoon veel mensen wonen , en als 5% genoeg geld heeft om een Ducati te kopen heb je gelijk veel potentiële klantenPrecies dat, verrassing hé.
Onbewust toch arrogant/bekrompen denken?
Zo te zien kom je dan wat lengte te kortMogelijke oorzaak; de kap is oorspronkelijk een race kap zonder achterlicht. Ik heb dus toen moertjes in gelijmd, dat is dus lager dan de normale buisje met schroefdraad. Ik had ooit al de rechter kocht voor mijn oem biposto met deze kap. Blijkbaar kon dat. Met deze mono subframe dus blijkbaar niet meer.
Zoek dus nu zo’n platte bracket (links). Iemand die toevallig liggen? Sowieso ga ik de huidige eens buigen…kijken of dat werkt. Ik moet het hele slot mechanisme ed gewoon dichter in de kap krijgen.
‘Even die achterkap monteren’
Bekijk bijlage 1766163
Mooi hoor, je maakt wel echt werk van je motorHet is zelden ‘gewoon even monteren’ (zeg ik wel altijd tegen vrouwlief, om vervolgens weer 2 uur weg te blijven). Alhoewel er op het nieuwe subframe een montage punt voor het slot zit, zorgt datzelfde slot ervoor dat ik er nog wel een demper tussen bestaande dempers en achterkap past. Klopt iets dus niet, het zadel raakt het subframe ook niets eens. Bij verwijderen slot en pen voor slot wordt het beter. Moet dus even wat anders verzinnen om de achterkap toch een soort van vast te zetten. Ik vraag me dus ook af of die achterkap überhaupt nog wel open moet kunnen.
Bekijk bijlage 1766108Bekijk bijlage 1766109
Zo te zien kom je dan wat lengte te kort
Mooi hoor, je maakt wel echt werk van je motor
Ik bedoel als je de platte gaat buigen kom je lengte te kortEigenlijk is juist allemaal de lang. Het slot zit te hoog op subframe maar eigenlijk steekt de pen (voor in het slot) te ver uit.
Nou, deze had ik wel liever plug&play willen hebben hoor. Dit is wel vervelend passen en meten. En geen weg terug hé.
Ik bedoel hoe je je motor helemaal naar je smaak maakt.Eigenlijk is juist allemaal de lang. Het slot zit te hoog op subframe maar eigenlijk steekt de pen (voor in het slot) te ver uit.
Nou, deze had ik wel liever plug&play willen hebben hoor. Dit is wel vervelend passen en meten. En geen weg terug hé.
Ik bedoel als je de platte gaat buigen kom je lengte te kort
Een kromme is langer voordat hij gebogen wordt
Door het zetten is hij dezelfde lengte geworden
Ik bedoel hoe je je motor helemaal naar je smaak maakt.
MarchesiniMerk weet ik niet, standaard Ducati op een sps?
Die reed gisteren ook niet, zuigerveren (te ver) versleten en olie in het luchtfilter.
Hier kan je hem downloaden. DUCATI MONSTER S4R REPAIR MANUAL Pdf Downloadvraagje heeft iemand een werkplaats boek te delen voor een monster S4R 2007-2008?
bij voorbaat dank u dank u
topppp !Hier kan je hem downloaden. DUCATI MONSTER S4R REPAIR MANUAL Pdf Download