Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Voorzover ik weet is een carbon achterbrug niet toegestaan in de racerij
Huh?Of bedoel je dit niet
IMG_2028.jpeg
IMG_2029.jpeg
 
Geen idee of dat zo is/of mocht.

Iemand weet te vertellen dat ze rond ‘97 gemaakt zijn voor (idd) de racerij. Er zijn twee versies (grote en kleine hub), er zijn er rond de 20-25 gemaakt.

Anders krijg je dit.......?
Het is toch niet wat we denken dat het is?Bekijk bijlage 1955349

Dit toch even nagevraagd. Het is een groef tussen twee gelamineerde delen, maar zo lijkt het wel op scheur ja.
 
Iemand weet te vertellen dat ze rond ‘97 gemaakt zijn voor (idd) de racerij. Er zijn twee versies (grote en kleine hub), er zijn er rond de 20-25 gemaakt.



Dit toch even nagevraagd. Het is een groef tussen twee gelamineerde delen, maar zo lijkt het wel op scheur ja.
Staat aan de muur ook wel goed hoor.
 
Ik wist niet dat race motoren dit ook hadden,wel gehoord dat in het begin de achterbrug bij de ducati wel eens brak
De britten 1000 had ook een carbon achterbrug en voorvork.
Met de voorvork hadden ze wel een klein probleempje tijdens de eerste testritten.😁
Er zullen idd wel klassen geweest zijn waar dit nog niet was toegestaan.
Henk!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan