Meneer René
MF veteraan
- 20 mrt 2020
- 5.954
- 3.370
In het gelijkmatig aantrekken met drie boutenIn de swingarm of the monteur?
Wel knap van afstand ook/dan .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In het gelijkmatig aantrekken met drie boutenIn de swingarm of the monteur?
Wel knap van afstand ook/dan .
In het gelijkmatig aantrekken met drie bouten
Ik denk dus als je één van de buitenste te strak draait de middelste te los staat ( bijna niet te doen)Daar heb ik dus vertrouwen in de monteur voor, maar bedankt voor je kritische bijdrage.
Ik denk dat als er met dit spul op een hoog niveau garaced is, het op straat ook wel voldoet.Ik denk dus als je één van de buitenste te strak draait de middelste te los staat ( bijna niet te doen)
Ligt aan t aanhaalkoppel. Hoe lager dit is. Hoe moeilijker dat is ,Ik denk dus als je één van de buitenste te strak draait de middelste te los staat ( bijna niet te doen)
Ik wist niet dat race motoren dit ook hadden,wel gehoord dat in het begin de achterbrug bij de ducati wel eens brakIk denk dat als er met dit spul op een hoog niveau garaced is, het op straat ook wel voldoet.
Ik denk dat als er met dit spul op een hoog niveau garaced is, het op straat ook wel voldoet.
In de racerij reden ze toch met een conventionele achterbrug?Ik denk dat als er met dit spul op een hoog niveau garaced is, het op straat ook wel voldoet.
Voorzover ik weet is een carbon achterbrug niet toegestaan in de racerijIn de racerij reden ze toch met een conventionele achterbrug?
Huh?Of bedoel je dit nietVoorzover ik weet is een carbon achterbrug niet toegestaan in de racerij
Ja want ze waren er al snel achter dat een enkele gewoon een dom ontwerp is met alleen nadelenIn de racerij reden ze toch met een conventionele achterbrug?
en wielen,iets met Freddie Spencer begin jaren 80ze hebben met carbonfiber frames geraced in de 500cc
Staat wel mooi op een wegmotor .Ja want ze waren er al snel achter dat een enkele gewoon een dom ontwerp is met alleen nadelen
De carbonfiber frames van Suzuki waren ook te stijf.En volgens mij ook met carbon voorvork , maar die werd geloof ik te stijf bevonden.
Ze houden er zelfs bij weg motoren er mee op , volgende panigale heeft er ook geen meerStaat wel mooi op een wegmotor .
vertel!Ze houden er zelfs bij weg motoren er mee op , volgende panigale heeft er ook geen meer
Zei een Duitse dealer ( Langen ) in een YouTube filmpje , is wel logisch ook als ze doen alsof ze racen om straat motoren te ontwikkelen zou het vreemd zijn om iets anders te gebruikenvertel!
Geen idee of dat zo is/of mocht.
Anders krijg je dit.......?
Het is toch niet wat we denken dat het is?Bekijk bijlage 1955349
Staat aan de muur ook wel goed hoor.Iemand weet te vertellen dat ze rond ‘97 gemaakt zijn voor (idd) de racerij. Er zijn twee versies (grote en kleine hub), er zijn er rond de 20-25 gemaakt.
Dit toch even nagevraagd. Het is een groef tussen twee gelamineerde delen, maar zo lijkt het wel op scheur ja.
Staat aan de muur ook wel goed hoor.
Dit toch even nagevraagd. Het is een groef tussen twee gelamineerde delen, maar zo lijkt het wel op scheur ja.
Dat is pas jammer.Hier duidelijker te zien omdat iemand dezelfde swingarm een kleurtje gegeven heeft(?).
Bekijk bijlage 1955692
De britten 1000 had ook een carbon achterbrug en voorvork.Ik wist niet dat race motoren dit ook hadden,wel gehoord dat in het begin de achterbrug bij de ducati wel eens brak