Eens dat een motor kopen bij een dealer ook niet garandeert dat je een goeie motor koopt, maar dat hoeft financieel gezien ook geen probleem te zijn.Kilometers zegt lang niet alles...De combinatie kilometers, onderhoud en staat moet het doen.
Mijn 999 heeft 15.000 kilometer op de teller, ik kon hem goedkoop krijgen, maar moest daarna wel in de buidel tasten om achterstallig onderhoud weg te werken.
Ik was bij mijn zoektocht eigenlijk van plan om met garantie bij een bedrijf te kopen, maar daar heb ik ook fietsen zien staan met verborgen schades. Dus dat zegt ook niet alles...
Maar als ik het overnieuw zou moeten doen zou ik gaan voor een fiets met maximaal 30.000 kilometer, onversleuteld en origineel, met garantie!
Ducati rempompen zijn al best wel kwaliteit.
Ze stonden vroeger heel veel op marktplaats, heb ze wel eens willen kopen voor mijn monster , kwam er achter dat ze niet voor niets er van af wildenAls het nieuw is wel. Ze willen ook wel es lekken intern. De slaves al helemaal. Die van oberon bv zijn way beter en eeuwige garantie.
hebben we het nu over remmen of koppelen? M'n rempomp heb ik vervangen voor een RCS19, kan ik iedereen aanraden. De koppeling op een 999 met korte hendel is eigenlijk net te zwaar.Meen je dat?
Als je een oberon, of wat dan ook erop gooit weet je niet wat je meemaakt.
Met 1 vinger te doen..
Bij een goede motorzaak, dat maakt het verschil.Dus superblij dat ik een “slechte” motor bij een garage heb gekocht ipv particulier of zo
Ik ben vanavond bezig geweest met het brandstoffilter. Gelukkig zag alles er nog verrassend goed uit!
Uit het oude filter kwam nog wat zwarte meuk nadat ik er wat luchtdruk op had gezet. Maar ik had eigenlijk verwacht dat het erger was.Bekijk bijlage 1660541Bekijk bijlage 1660540