Het grote alles omvattende BMW Boxer-topic III. Luftköpfen

Hoi.

Zo te zien een Michelin X-M&S, 125-135-80.
Hoge band, moet je eigenlijk ook met 3 bar rijden.

Maar die 32/10 is alweer korter dan die van de R100, vlakt elkaar weer uit.

Als het past en vrij loopt, inbouwen en rijen maar.

Groeten, Paul.
 
Nog iemand interesse in een Valeo startmotor in onderdelen? Uiteraard met de !@#$%! magneten waar we Valeo van kennen.

1k0.jpg


Bij mijn weten is het anker nog bruikbaar, maar hé. Het was 15 jaar geleden dat ik deze miskoop nog in handen had.
 
Hier niet, ik heb een echte Duitse Bosch. Maar je kan de magneten ook lijmen hoor! Ik heb ook wel eens oplossingen met klemmetjes gezien. Op de 1100 heb ik wel Valeo maar daar heb ik een reserve huis voor liggen.
 
Ik ga d'r niet meer aan beginnen.
En volgende week dinsdag komt de gemeente mijn grijs archief legen. M.a.w. wie interesse heeft voor die tijd reageren a.u.b.
 
Hoi.

Je koopt die dingen nieuw uit China? voor een paar tientjes............
En die blijven nog heel ook, de mijne dan toch.

Groeten, Paul.
 
Hoi.

Daar reed ik ook altijd mee.

Later had ik dat spul rondom op Conti wintercontact 135/70R15 gezet, reed een stuk strakker.

Groeten, Paul.
 
Een politiezadel past op het gewone frame. Ik kan je er niet aan helpen, ik denk dat ik hem 20 jaar terug weggegooid heb.
 
Grappig dat de voegen net krom zijn onder de afdruk van de kroonplaat. :+
@4strokerules , je bent bewust dat de losse onderdelen van die poten op Ebay.de nog serieus geld op kunnen brengen?
 
Hoi.

Da's M12.

Ik tap die meestal op naar M14 x 1,5 en dan een M14 plug erin.

Groeten, Paul.
 
Hoi.

Maakt me niks uit, degene die lam is.
Het materiaal is daar niet al te dik voor een insert.

Groeten, Paul.
 
1587630378260.png

Over welke plug gaat het nu? Ik dacht dat we het over de onderste 12 hadden? Volgens Realoem hadden de oudjes daar M18 zitten. Later is dat M12 geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan