Dhr. Bosso
Пу́тін хуйло́!
- Onderwerp starter
- #976
Kan, maar dan moet ik het eerst zien te vinden.
't Ligt ergens tussen Goes-Friedrichshafen-Thurmansbang.
't Ligt ergens tussen Goes-Friedrichshafen-Thurmansbang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan je hem een paar weken missen? Dan wil ik wel een poging met Lumiweld doen. Volgens de filmpjes zou het moeten kunnen. Alleen tappenvan de schroefdraad kan lastig worden.Kan, maar dan moet ik het eerst zien te vinden.
't Ligt ergens tussen Goes-Friedrichshafen-Thurmansbang.
Ik zag dat Swift in Almere een hoop carburateurs in de opruiming heeft.Dank voor het aanbod.
Ik kijk wel ff bij de Knalpot of ACE 13 of ze nog wat hebben.
Tijd steken in reparaties kan altijd nog.
Met als grote voordeel dat de kilometer teller nog het juiste aanwijst.Hoi.
Je kan ook een langere 5e versnelling in de bak bouwen en die originele eindoverbrenging houden. Dat scheelt iets van 5%, net als van een 37/11 naar een 32/10. Dan hou je de kortere versnellingen voor lekker vlot te rijden, en die langere 5 voor op de snelweg.
Als ik alleen op stap ben is dat prima. Maar ik heb een clubje vrienden die steeds modernere c.q. nieuwe motoren kopen. Ik blijf liever bij (BMW) klassiek maar wil op een buitenlandse trip wel goed mee kunnen komen. Misschien beter uitkijken naar een R100. Mono model na 1985 zou het beste zijn. Maar ja, die vind ik weer niet zo mooi. Idem R100R.Mijn R65 van okt '85, dus modeljaar '86, heeft ook die 37/11 verhouding en ook 50 PK. Bij 100 km/h draait de motor precies 4000 t/min volgens het boekje en dat vindt mijn motor ook het mooiste toerental. Ook de R80 van '84 moet dat toerental kunnen draaien, alleen ligt daar het maximum koppel op een hoger toerental dan bij mijn R65 (3500 t/min)
Als je vrienden alleen maar meer dan 160 km/h willen rijden kan je beter andere vrienden kiezen De toertochten die ik met collega's en vrienden heb gereden lag de snelheid altijd tussen 100 en 120 km/h en dat is hard zat.Als ik alleen op stap ben is dat prima. Maar ik heb een clubje vrienden die steeds modernere c.q. nieuwe motoren kopen. Ik blijf liever bij (BMW) klassiek maar wil op een buitenlandse trip wel goed mee kunnen komen. Misschien beter uitkijken naar een R100. Mono model na 1985 zou het beste zijn. Maar ja, die vind ik weer niet zo mooi. Idem R100R.
Buitenland wat @classic biker zegt is wel wat anders dan binnenland merk ik ook zelf.Als je vrienden alleen maar meer dan 160 km/h willen rijden kan je beter andere vrienden kiezen De toertochten die ik met collega's en vrienden heb gereden lag de snelheid altijd tussen 100 en 120 km/h en dat is hard zat.
Ducati uit het wiel rijden met een "gummiekoe"?Buitenland wat @classic biker zegt is wel wat anders dan binnenland merk ik ook zelf.
Op secundaire wegen rij ik met 34 pk menige Ducati uit het wiel, maar op verre trips gaat het gas ook op de snelweg open.
En dan ben ik nergens.
Het motortje wil ik ook niet lang op zoveel toeren laten draaien..
(Al is e.a. wel tien jaar geleden )
Mooie plaatjes,ik heb een R100RS gehad in dezelfde kleur.Het zijn fantastische reis motoren en onderschat een R80/7 niet!Bekijk bijlage 1526081Bekijk bijlage 1526085
Mooie plaatjes,ik heb een R100RS gehad in dezelfde kleur.
Ja die kleur zie je inderdaad niet veel,ikheb die van mij in midden jaren 80 gehad,is dus ook alweer even geleden.Leuk! Ik heb nog geen tweede in deze kleur gezien!
In het echie tenminste.