A
Anoniempje599
Guest
Ik ga eens voelen.Aan de onderkant van de teller steekt een knopje uit. Daaraan draaien laat alle cijfers 0 worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga eens voelen.Aan de onderkant van de teller steekt een knopje uit. Daaraan draaien laat alle cijfers 0 worden.
Gevonden, het Krauser stuur kuipje zit een beetje in de weg.Aan de onderkant van de teller steekt een knopje uit. Daaraan draaien laat alle cijfers 0 worden.
Ik zou er een stuk (benzine) slang opduwen zodat je van onder de koplamp kan draaienGevonden, het Krauser stuur kuipje zit een beetje in de weg.
Mijn vrouw heeft een klein handje met dunne vingertjes.Ik zou er een stuk (benzine) slang opduwen zodat je van onder de koplamp kan draaien
Ik rijd zo weinig. Ik geef de motor gewoon 1 keer per jaar een beurtje bij deze BMW-dealer waar ik hem vandaan heb. Laat ik de motor "overwinteren" en kan ik elk jaar met verse sap en een vers gecontroleerde BMW de rest van het jaar door.BMW is van oorsprong een vliegtuigmotor bouwer, dat zie je hier nog terug op de toerenteller.
Het ge-arceerde rood bij 7500 is het max continu toerental, daarboven het volle rood, daar mag je wel komen, maar niet te vaak/lang.
Alles valt en staat hier bij het regelmatig olie en filter wisselen, en een goeie olie gebruiken.
Ik reed mijn ouwe 900 met zijspan op lange stukken snelweg meestal rond de 6500-7000, en elke 5000 km verse olie.
Olie verbruiken deed die amper, benzine wel, 1/10 was niet ongebruikelijk.
Het zit vast met een ijzerdraadje over beide ontluchtingsnippels.Probeer het anders eens bij Swift in Almere. Tot die tijd maar een stuk eendenplakband erover.
De Knalpot schijnt hem te hebben. Ik wil ter gelegenheid van de 100.000 mijl op de teller tijdens de winterstop daar een heel erg grote beurt laten geven. Alles controleren en evt. spelingen verhelpen. Hoeft geen concoursstaat te worden maar dat hij weer goed lopend is.Het zit vast met een ijzerdraadje over beide ontluchtingsnippels.
Dure tent..................De Knalpot schijnt hem te hebben. Ik wil ter gelegenheid van de 100.000 mijl op de teller tijdens de winterstop daar een heel erg grote beurt laten geven. Alles controleren en evt. spelingen verhelpen. Hoeft geen concoursstaat te worden maar dat hij weer goed lopend is.
Waarom de Knalpot. Omdat op 50 m lopen de intercity Vlissingen - Rotterdam stopt.
Beter te duur dan niet te koopDure tent..................
Kopen is geen probleem.Beter te duur dan niet te koop
Het gaat ook prima zonder kapje. Het is alleen decoratief.Het zit vast met een ijzerdraadje over beide ontluchtingsnippels.
helaas gister exact hetzelfde gehad weer . als hij echt goed warm is . dan blijft de linker cilinder bij gas los heel erg backfire / terugslag in luchfilter .Probleem is niet terug gekomen , wellicht ook combinatie met snik hete dag / veel voor bruggen wachten dat de carburateur heel erg heet was , vapor lock ofzo ? Dat hij bijna kookt . Heb inmiddels paar rondjes zonder problemen gedaan .