om niet onder de volle straal van die regeninstallatie te komen.Ook op de fiets bestaan er goede en minder goede banden. Verder heeft een fiets geen ABS, dus dat hangt van de fietser af. Waarom moest je überhaupt remmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
om niet onder de volle straal van die regeninstallatie te komen.Ook op de fiets bestaan er goede en minder goede banden. Verder heeft een fiets geen ABS, dus dat hangt van de fietser af. Waarom moest je überhaupt remmen?
Was ook zijn idee maar de eigenaar is ermee naar een verenspecialist gegaan en die durft er eigenlijk niet aan te beginnen. Als een onderdeeltje stuk zou gaan bij opendraaien kon hij het zeer waarschijnlijk niet meer aankomen. Wil niet zeggen dat een ander (Hobbyist bijv) dit wel zou durven maar maatje is er toch wat voorzichtiger mee geworden. Wil liever eerst voor vervangingsdempers gaan.Zijn die schokbrekers niet te reviseren
Dat is alleen het demperdeel, dat je bij revisie vervangen moet. Dus toch de demper uit elkaar halen en huis en veer opnieuw gebruiken.Alstublieft;
schokdemper Atos; r26/27; r50-69s; achter per stuk <font color="blue">33523054290</font> - Hobbyist
Voor die 108€ kan je zelf amper reviseren.
Zijn die schakelaars zo slecht? Ik heb twee 1100's uit '95 en '96 en zie geen aanleiding om ze te vervangen.Iemand nog een adresje voor handvat schakelaars voor een 2002 BMW R1150 R? Ik heb al contact opgenomen met TheMotoGuys, MotoWorks en Nr1Motor.
Het enige wat ik tot nu toe heb gekregen waren linkjes naar eBay artikelen die er nog veel slechter uitziet als mijn huidige. Al zullen die wel werken.
Nieuw is ook goed, ik weet dat Mofra ze nieuw kan leveren maar dat kost circa 550-600 euro. Als het niet anders kan, dan wordt dat het.
Of weet iemand misschien of deze schakelaars te reviseren zijn?
Nou slecht wil ik ze niet noemen, maar ze werken niet meer. Ik kan mijn linker knipperlicht niet aanzetten, en als ik mijn rechter knipperlicht aanzet kan ik het niet meer uitzettenZijn die schakelaars zo slecht? Ik heb twee 1100's uit '95 en '96 en zie geen aanleiding om ze te vervangen.
Edit: verkeerde topic, dit gaat over tweekleppers.
Is het wel het olie lampje (het oranje lampje)?Vraagje voor de R90S kenners; is het gebruikelijk dat het oliedruk lampje brandt als de R90S stationair loopt? Bij iets gas geven of optrekken vanuit stilstand gaat het lampje wel meteen uit. Als het blok eenmaal op temperatuur is blijft het heel mooi stationair lopen, maar het oliedruk lampje brandt dan wel. Is dit gebruikelijk?
En op hoeveel toeren moet het stationair afgesteld staan?