Heren,
en als je het nu gewoon leuk vind om op een zwaardere scooter of motor te rijden.
Waarom ben je dan gelijk een patser??
Als je auto, motor of scooter rijd en je dit ook als hobby beschouwd mag je toch gerust iets kopen met niet alleen je verstand maar ook je gevoel een rol laten spelen.
Als een (onnodig) zware auto, motor of scoter dan binnen je budget past, waarom niet ??
zzz, iemand met een BMW Z3 2.8Hartge getuned-240PK moet daar toch zeker begrip voor hebben
Heren,
en als je het nu gewoon leuk vind om op een zwaardere scooter of motor te rijden.
Waarom ben je dan gelijk een patser??
Als je auto, motor of scooter rijd en je dit ook als hobby beschouwd mag je toch gerust iets kopen met niet alleen je verstand maar ook je gevoel een rol laten spelen.
Als een (onnodig) zware auto, motor of scoter dan binnen je budget past, waarom niet ??
zzz, iemand met een BMW Z3 2.8Hartge getuned-240PK moet daar toch zeker begrip voor hebben
en mijn persoonlijke ervaring is dat een sportmotor te zwaar en onpraktisch is in de stad, dus ga ik ervan uit dat dat voor een T-max oid ook geldt, maar misschien zit ik er wel naast?
Ik heb vandaag eens geinformeerd naar de Burgman 400/650 en Majesty 400 en schrok van de onderhoudsintervallen van de 650 tov de 400
De 400 had een beurt om de 10k en de 650 om de 6k kilometer. Daarnaast vertelde men dat de 650 bij 24k kilometer een onderhoudsbeurt nodig had van 1 dag a 800 euro
Indien ik daar naar kijk dat is een 400cc praktischer en goedkoper.
Wat is jullie ervaring met onderhoud en de daaraan verbonden kosten?
(Ik denk eraan om de BMW weg te doen en een zware scooter ervoor terug te nemen ivm comfort, bergruimte, verbruik, etc.)
Dat is niet duurtotaal € 246,72
De volgende (kleine beurt) is volgens de motorzaak bij 32.000 km.
Alles bij elkaar: daar kan ik goed mee leven.
Beste mensen,
Ik denk erover om een motorscooter te kopen en wel de Burgman 650.
Nou staat er op de site van Suzuki dat de boef 76,5 cm breed is, maar is dat met uitgeklapte of ingeklapte spiegels?
Ik vraag dit vanwege mijn deur die maar 80 cm breed is.
Wie kan mij vertellen wat de minimale breedtemaat is van de Burgman 650?
Alvast bedankt mensen.
met ingeklapte spiegels, maar voor 80cm (deur) wordt het wel erg krap hoor !!(beschadigingen)
Het is een continu variabele transmissie (CVT), hij is dus volledig traploos en heeft een oneindig aantal verschillende overbrengingen......burgman 650 5 traps daar kan je ook 6 traps automaat van maken....
Nee, bij mijn weten heeft de Majesty 250 de conventionele centrifugaalrollen; het eerste model weet ik zeker, latere modellen vrijwel zeker.....Klopt het dat er bij een majesty 250 ook 'gedirigeerd' geschakeld wordt?...
Beste mensen,
Ik denk erover om een motorscooter te kopen en wel de Burgman 650.
Nou staat er op de site van Suzuki dat de boef 76,5 cm breed is, maar is dat met uitgeklapte of ingeklapte spiegels?
Ik vraag dit vanwege mijn deur die maar 80 cm breed is.
Wie kan mij vertellen wat de minimale breedtemaat is van de Burgman 650?
Alvast bedankt mensen.
Beste Steenslag,
meten is weten: ik heb het aan mijn K5 met een meterband gemeten:
spiegels uit: 95,5 cm
spiegels in: 65 cm
uiteinde stuur: 79,5 cm
(aan het uiteinde van het stuur zijn 2 chroom-doppen van ieder 4,5 cm; waarschijnlijk zijn er kortere op de markt te verkrijgen)
Met op het juiste moment een beetje het stuur draaien en/of de scooter scheefhouden (niet teveel want hij is zwaar!!!) zou je volgens mij zonder gevaar van beschadiging door de deur moeten komen; dus er is hoop... en waarom niet eens proberen?
Nou gefeliciteerd Steenslag!
Als je ook zo veel plezier ermee hebt zoals ik, dan wordt het genieten!
Vervelend hé, dat wachten de komende 14 dagen. Maar voorpret is ook pret, zegt mijn moeder, en die kan het weten!
Mag ik vragen in welke kleur hij is en van welk bouwjaar? Vergeet niet t.z.t. een foto te sturen!
En altijd veilig!