Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe plaatje van gisteren



Eindelijk weer op de blade gereden en wat had ik dat gemist
 
Effe plaatje van gisteren

[afbeelding]

Eindelijk weer op de blade gereden en wat had ik dat gemist

Cool!

Ik ga .a.s Donderdag voor een lang weekend met de motor richting Duitsland (Stuttgart) om weer naar Glemseck te gaan
Hoop ook een paar mooie plaatjes te kunnen schieten. De GoPro zit er in ieder geval al op
 
Zaterdag trouwens tussen 15:15 en 15:30 een witte oerblade met stickert gespot op de N218 thv de stoplichten bij Heenvliet. Ik reed samen met een Honda Magna je voorbij toen je voor het stoplicht stond te wachten op de Kanaaldijk. Uiteindelijk gingen wij bij Heenvliet richting Simonshaven en jij reed rechtdoor richting Spijkenisse.

Weet niet of hij ook hier meeleest (of überhaupt op mf zit), maar bij deze nog gespot
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een voorrem schijf Rechts nodig? Heb mijn 929 al verkocht. Deze nog over. Is gewoon recht. Links had ik mijn slot laten zitten...
€40!
 
Om maar in de voetsproren van 2Swift te treden, wellicht heeft er iemand hier interesse in de volgende advertentie.

Ik zie zelden een (rvs) full-system hier voorbij komen, misschien is er iemand hiernaar op zoek.
 
Ik was het niet. De mijne staat onder het bouwstof.
 

Ik heb die van mij vanaf 2010 en dat ding heeft nog nooit echte problemen gehad.
Ook op het circuit kan hij het de modernere superbikes ook nog gewoon aardig lastig maken hoor
 
Weet iemand of er adapters zijn zodat je een slip on demper kan monteren op een 929 of 954? Zit te kijken naar andere dempers maar het aanbod is vrij schaars of ontzettend duur voor 3 bouts dempers.
 
Weet iemand of er adapters zijn zodat je een slip on demper kan monteren op een 929 of 954? Zit te kijken naar andere dempers maar het aanbod is vrij schaars of ontzettend duur voor 3 bouts dempers.

op fb komen er weleens voorbij
(laatst ixil titanium 3-bouts gekocht voor €75,- incl verzenden)

of een ander systeem (half systeem?) nemen
dus vanaf de HTEV klep
 
Welkom terug

zag dat je in deeltje 107 ook eens iets getikt hebt.
Dankjewel, heb een maand geleden ook in 109 gepost hoor

Ik heb er toevallig een gevonden op marktplaats. Vanaf de HTEV klep naar achteren. Wel zonder demper, maar dit geeft mij wel de vrijheid om te monteren wat ik wil. Even terugkomend op een paar weken terug toen ik vragen had over een tikkend geluid uit mn motorblok. Dat bleken inderdaad de uitlaatpakkingen te zijn, dus kudo's voor Vuurmesje!
 
zoek de verschillen

week 33:


week 36:


Weekendje Glemseck festival in Leonberg met wat vrienden, kleine 1400km in 3 dagen, en heel veel bier;
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag/zondag nog bij de ring geweest... kijken bij 6h endurance op de GP strecke. Volgend jaar echt een keer een circuitdagje doen met de blade.... lange snelle bochten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.