Een eencilinder met een hele grote accu?Ik zou zo graag eens een Eva met een KTM1290 kruizsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een eencilinder met een hele grote accu?Ik zou zo graag eens een Eva met een KTM1290 kruizsen.
Ik nietLooks nog even wat minder vind ik.
Maar kan er wel aan wennen.
Looks zijn er niet, dit is een schertsmobiel.BMW heeft een elektromotor van de Mini in een scooter gezet.
De prijs heel concurrerend = €12.650.
Looks nog even wat minder vind ik.
Maar kan er wel aan wennen.
Understatement van het jaar.BMW heeft een elektromotor van de Mini in een scooter gezet.
De prijs heel concurrerend = €12.650.
Looks nog even wat minder vind ik.
Maar kan er wel aan wennen.
Ben ik dan de enige die vindt dat iets er ook gewoon redelijk goed uit moet zien. Ik heb echt grote moeite met hoe elektrische voertuigen eruit zien. Bij auto,s gaat het inmiddels wel, al zag een tijdje geleden de gemiddelde electrocar eruit als een stoomstrijkijzer.Looks zijn er niet, dit is een schertsmobiel.
130 km actieradius onder ideale omstandigheden.Ik niet
Maar ok ik val niet in de doelgroep, deze is vooral voor de stad bedoeld begreep ik.
Wel mooi dat er weer een alternatief bij is, hoe meer hoe beter
Vormgeving voor een nieuwe tijd.Looks zijn er niet, dit is een schertsmobiel.
Hele slechte drugs gebruikt door de designers.Vormgeving voor een nieuwe tijd.
Bekijk bijlage 1652882
Ik vind het wel een gemiste kans.
Ze hadden een grote variant op het Piaggio model kunnen maken. Lichte Robocop versie.
Succes verzekerd.
Maar als je wat met de actieradius en electriek kan dan is het een functioneel apparaat. Met de mantel der liefde bekleden 'en stap in de nieuwe wereld.'
Gelijk de schredder in.Vormgeving voor een nieuwe tijd.
Bekijk bijlage 1652882
Ik vind het wel een gemiste kans.
Ze hadden een grote variant op het Piaggio model kunnen maken. Lichte Robocop versie.
Succes verzekerd.
Maar als je wat met de actieradius en electriek kan dan is het een functioneel apparaat. Met de mantel der liefde bekleden 'en stap in de nieuwe wereld.'
Wat een lelijke batterij.Gelijk de schredder in.
Ben ik dan de enige die vindt dat iets er ook gewoon redelijk goed uit moet zien. Ik heb echt grote moeite met hoe elektrische voertuigen eruit zien. Bij auto,s gaat het inmiddels wel, al zag een tijdje geleden de gemiddelde electrocar eruit als een stoomstrijkijzer.
Een gewone motorfiets (ICE zal ik het maar niet noemen) heeft, afgezien van wat modieuze fratsen, een functioneel ontwerp. De onderdelen hebben een door de functie vastgelegde vorm en positie in het voertuig. Zodra je daar iets aan verandert wordt de motorfiets minder goed rijdbaar. Bij EV's is men er blijkbaar nog niet achter hoe het in elkaar steekt, of de klanten worden (terecht?) niet serieus genomen.Nee.
Maar helaas legt mijn mening weinig gewicht in de schaal bij de heren/dames/ikweethetnieten ontwerpers
Het is maar vervoer,..zo lijkt het wel.Een gewone motorfiets (ICE zal ik het maar niet noemen) heeft, afgezien van wat modieuze fratsen, een functioneel ontwerp. De onderdelen hebben een door de functie vastgelegde vorm en positie in het voertuig. Zodra je daar iets aan verandert wordt de motorfiets minder goed rijdbaar. Bij EV's is men er blijkbaar nog niet achter hoe het in elkaar steekt, of de klanten worden (terecht?) niet serieus genomen.
Eerder omgekeerd. Elektrisch biedt de mogelijkheid om van vorm te veranderen omdat de functie van bepaalde onderdelen niet meer aanwezig/noodzakelijk/anders is. Dus meer ruimte voor creativiteit.Een gewone motorfiets (ICE zal ik het maar niet noemen) heeft, afgezien van wat modieuze fratsen, een functioneel ontwerp. De onderdelen hebben een door de functie vastgelegde vorm en positie in het voertuig. Zodra je daar iets aan verandert wordt de motorfiets minder goed rijdbaar. Bij EV's is men er blijkbaar nog niet achter hoe het in elkaar steekt, of de klanten worden (terecht?) niet serieus genomen.
Is wat je gewend bent ook het beste?Een gewone motorfiets (ICE zal ik het maar niet noemen) heeft, afgezien van wat modieuze fratsen, een functioneel ontwerp. De onderdelen hebben een door de functie vastgelegde vorm en positie in het voertuig. Zodra je daar iets aan verandert wordt de motorfiets minder goed rijdbaar. Bij EV's is men er blijkbaar nog niet achter hoe het in elkaar steekt, of de klanten worden (terecht?) niet serieus genomen.
Ik wist niet dat er accu,s in die kofferbakken zaten?Geef mij dan toch maar die elektrische R1250GS en KTM 1290 Super Adventure killer.
Groot, ruim, licht, rijd erg goed met duo en bagage, extreem veel koppel, goede range 800v ultra snel laden enz, enz.
Dat is wel een heel goede vraag.Is wat je gewend bent ook het beste?
Eerder omgekeerd. Elektrisch biedt de mogelijkheid om van vorm te veranderen omdat de functie van bepaalde onderdelen niet meer aanwezig/noodzakelijk/anders is. Dus meer ruimte voor creativiteit.
Voor BMW zeker wèlAls je dit een creatief design wilt noemen...
Hou op, ik had ze net van mijn netvlies af.Voor BMW zeker wèl
Maar denk ook eens aan de Johammer (die al een tijdje bestaat), Sondors, Verge etc etc
Goed, Newron dan:Hou op, ik had ze net van mijn netvlies af.