Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is namelijk het andere type, die ik in beide heb zitten, die heb jij niet en meer smaakjes zijn er niet volgens mijPlaatje erboven is jouw vork toch
Dag beste mensen van de verbruikscijfers.
Welkom in het grote GSX F topic!Laat ik me even voorstellen. Sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een 1988/1989 GSX600F voor de hoofdprijs van 400 euro. Ze luistert naar de naam Bertha en is van plan een beste rit door Europa maken met de 500 Euro Challenge.
Bekijk bijlage 1380268
Nou is Bolle Bertha niet moeders mooiste, ze rijdt wel!
Ik nodig jullie graag uit om mee te lezen met haar avonturen. Nou hoop ik samen met jullie expertise Bertha om te toveren tot een fijne stuurfiets (on a budget ).
en vooral, vervang de remvloeistof en goed ontluchten, dikwijls een wereld van verschilTuurlijk kunnen die wel open
Bekijk bijlage 1380409
En de remmen zijn misschien niet optimaal maar als ze gangbaar zijn dan ook niet super slecht. Ik heb op de 750 de originele klauwen en ben niet super ontevreden. Geen idee om deze vork op te frissen met nieuwe olie en de klauwen eerst eens los te halen en goed schoon te maken?
Tjah DKP, je tankt de E10 benzine toch? Daar gaan standaard leidingen gewoon een stuk sneller van defect.Afgelopen dagen riek ik weer een lichte benzinegeur als ik mijn motorkot binnen wandel
Eens met mijn vingers onder de twee buitenste carbu's gevoeld, die zijn toch nog droog. Straks eens kijken met een pillampje, zodat ik ook de twee binnenste kan zien.
Ik betwijfel of het de carbu's kunnen zijn, als er dit keer weer een lekkage is denk ik eerder aan de leidingen. Die bijvoorbeeld na het brandstoffilter is immers redelijk verduurd.
De leidinkjes waren al redelijk verduurd toen ik ze kochtTjah DKP, je tankt de E10 benzine toch? Daar gaan standaard leidingen gewoon een stuk sneller van defect.
E10 bestendig kost misschien 4 euro de meter ofzo, maar bij de mijne zou dat niet zonder te knikken ertussen kunnen, of dat bij jouwe wel al lukt durf ik niet te zeggen.
Afgelopen dagen riek ik weer een lichte benzinegeur als ik mijn motorkot binnen wandel
Eens met mijn vingers onder de twee buitenste carbu's gevoeld, die zijn toch nog droog. Straks eens kijken met een pillampje, zodat ik ook de twee binnenste kan zien.
Ik betwijfel of het de carbu's kunnen zijn, als er dit keer weer een lekkage is denk ik eerder aan de leidingen. Die bijvoorbeeld na het brandstoffilter is immers redelijk verduurd.
Jaja, ik bedoel dus 'op leeftijd' geraaktDaarmee bedoel je op leeftijd geraakt toch? Of zijn er laatst prijsverhogingen doorgevoerd?
OEM suzuki kost zowat niks?
De stukken zijn voorgevormd eb prijs ex btw ex verz. Nou... goedkoop is anders...
Bekijk bijlage 1380607
Vacuumslang 23 euro ex btw ex verz. Bijna 4 tientjes dus voor je m thuis hebt... koopje haha
En waarom rijdt je aan die snelheid maar in 5de... Hele einden 130/140 in de 5 ...
Je moet ipv de sproeiers de carbs zo ver mogelijk demonteren en de gehele behuizingen erin. Die rommel onderin zit overal namelijk
Plaatje erboven is jouw vork toch
Dit is wat ik bedoel. Grote stress, want er is geen dop om de dop te demonteren
Bekijk bijlage 1380775
Uitelkaar lukt zo inderdaad wel. Alleen het in elkaar zetten wordt een beetje lastig. Zeker gezien ik ook wil expirimenteren met de vering. Het liefst zet ik er vorken in van een nieuwere 1e type GSX600F of GSX750F. Die gebruiken toch hetzelfde wiel, spacers ect.Je kan gewoon de imbus bout in de buitenpoot losdraaien en dan de binnenpoot eruit trekken!
Nou, schiet mij maar in een kapotje.
Probleem van eergisterennacht/avond is niet zomaar te reproduceren. 150 in de 6 was het gewoon even te druk voor. Hele einden 130/140 in de 5 zou toch aardig overeen moeten komen qua verbruik. Toeren zijn pak em beet gelijk en gashendelstand ook wel ongeveer.
Maar even in de gaten houden of het terugkomt, maar voorlopig blijf ik even overal vanaf
Hou het maar even op wakker worden van een oude slaperige machine.