Helaas heb ik er nog niets opzitten. Maar het komt dus neer op zelf iets maken. Er zijn niet zeg maar 2 platen een op je rek en een op je koffer en die klik je op elkaar.Mmm heb je een topkoffer rek er op? Je zou een paar gaten daar in kunnen maken waardoor je op 3 a 4 punten een draadbus kunt plaatsen. Op dezelfde plaatsen gaten in je koffer en met vleugelboutjes aandraaien.
Ook niet het standaard Honda rek?Helaas heb ik er nog niets opzitten. Maar het komt dus neer op zelf iets maken. Er zijn niet zeg maar 2 platen een op je rek en een op je koffer en die klik je op elkaar.
Ja die wel. Maar geen topkofferrek. Maar iets met een origineel rek maken zou een optie kunnen zijn. Maar dan kan de koffer minder goed af.Ook niet het standaard Honda rek?
Je zult wat gaten in die bodemplaat moeten boren om op jouw rek te passen misschien, maar ik zou niet weten waarom niet verder. Dit is trouwens ook bijna Givi Aluminium geld...Toch maar weer verder gaan zoeken. Had al eens eerder aluminium topkoffers beken op motea.com kwam nu deze tegen: Motorfiets Alu topkoffer Bagtecs XS45 Aluminium 45 liter zilver
Iemand ervaring met deze topkoffer en de montage op een Transalp 700. Zou dit zo passen?
Ik dacht ook idd die plaat een paar extra gaten, dan zou het toch moeten passen. GIVI aluminium is bijna wel 2x zo duur. Als motea 30% heeft is de koffer 160euro nu met 25% 172euro.Je zult wat gaten in die bodemplaat moeten boren om op jouw rek te passen misschien, maar ik zou niet weten waarom niet verder. Dit is trouwens ook bijna Givi Aluminium geld...
Geen ervaring met deze koffers, maar wel slechte ervaring met Motea : Chinese brol aan bijna Europese prijzen.Toch maar weer verder gaan zoeken. Had al eens eerder aluminium topkoffers beken op motea.com kwam nu deze tegen: Motorfiets Alu topkoffer Bagtecs XS45 Aluminium 45 liter zilver
Iemand ervaring met deze topkoffer en de montage op een Transalp 700. Zou dit zo passen?
Die rebound schroef doet wel iets. Goed noteren wat je doet, dan kun je weer terug.Gister topkoffer op mijn Transalp 700 gebouwd (zal nog even foto's plaatsen). Maar wat ik nu merk is dat de motor wat ligt voor wordt. Bij 50 kan ik het stuur niet loslaten en hij begint al te trillen in het stuur ook bij gas los van 80 naar 50km. Erg irritant, moet ik misschien de achterschokbreker wat zwaarder zetten met het schroefje aan de zijkant?
Deze schroef of niet?Die rebound schroef doet wel iets. Goed noteren wat je doet, dan kun je weer terug.
Je kunt hem ook helemaal in draaien en de slagen tellen, dat is de beste meting.
Het beste is de pre-load achter zwaarder zetten, maar weet niet of de 700 daar al een mooie knop voor heeft. Bij de 600 moest bekant de schokbreker er uit daarvoor...
Mmm, zal eens kijken hoe ik er bij kan komen, iemand nog tips?Ja, dat is de ring bovenaan de veer op dit model.