Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghetto Bassie

VTR SP-1 Dark Grey Edition
Donateur
28 okt 2008
45.872
23.359
Hoeksche Waard
Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 33​





xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx





Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP1 of SP2
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

WAT VOOR WEER IS HET VANDAAG?:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



















xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Circuit-rijders topic voor sp rijders


Commercial SP1

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

vorige SP Topic delen:

1, 2, 3, 4, 4,5, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32,


SP meetings die er geweest zijn:

SP1&2 Assen Meeting 2017
VTR-SP-basterds-meeting 2014
VTR-SP-inglourious-Basterds-meeting-2013
sp1/2 of ex sp rijders meeting 2012
VTR SP1&2 Meeting 2009
SP meeting reloaded part 2 2008
donnybrasco in "VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008"
VTR Barbekjoe SBK Northside meeting 2006
VTR SP-Meeting/Mergellandroute
VTR tourdag
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ONZE SP'S ~

Aces


Albers

From the USA: Aspencade

brandhieris brandaris

Binkie87


Bikemotel

daniel nagel

DryBones

Dutchy748


flojo


Fraigie

gargamel


Gerard1793


Ghetto Bassie


grassbiker

hawkins


HiLeVeL-SP2


jbt


JB1


josverl


kluijf

maartuh1989


MartijnSp1

mc sp1


midlifecrisis

MotoJJ


NielZ_


No Brains

Nordie


pmugen


RibbiT

RPM_Performance


sneedee


Soulwax

SPietje

Supersoundhound

Surfer69

SZRobert660

sypradyn


Thomas_D

Thomas85


Tom M

Tpod

V4Force


Whoppie


wokkelz


74

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Historie

De historie van de SP is super weergegeven in de "OP" van deel 20 *KLIK*


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Techniek:

Kleurcodes SP1&SP2
SP1 Zilvergrijs: NH411M
SP1 Rood: R-258
SP2 Zwart/zilvergrijs: NH1E
SP2 Wit/zwart: NH196B
SP2 Black edition: NHB01

Hier te vinden per type motor (incl bike parts):
# HONDA Motorcycles & ATVS Genuine Spare Parts Catalog

SP1&SP2 Manual
ROGUE RC51 Common Gearing Questions & Answers

SP-1 Version RC51 HRC Factory Manual
Categories - Bisexual - rc51.info
Of hier:
Categories - Bisexual - rc51.info
Of hier:
More interesting articles: - Pissing - rc51.info

Zipfile's van alle SP1&2 PCIIImaps
Categories - Bisexual - rc51.info
Categories - Bisexual - rc51.info

OEM parts en microfishes:
Honda - VTR1000SP Motorcycle replacement spare parts.

Link voor motorslopen e.d.:
SVN in "Onderuit met de motor"

Diverse modificaties:
Mod Instructions Page

Toerenbegrenser modificatie:
RC51 B2-A15 soft rev limiter mod

Informatie over veer-instelingen en meer techische tips staan in de "OP" van deel 20

En hier:

Categories - Bisexual - rc51.info

Veerafstelling


Oplossing van het probleem met de km-teller. (uitvallen km-stand dagteller)
sneedee in "Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29"

How to: kleppen stellen.
SP-1Rulezzz in "VTR SP 1&2 Topic Deel 11"

Diverse items met dank aan H@nsie:
Index of /bike/ECU_F1_LED
Index of /bike/PB_SCANS
Index of /bike/vering2
http://nsie.home.xs4all.nl/bike/VTR-SP1_Moto73_Marathon-motor.pdf
http://nsie.home.xs4all.nl/bike/mot_rep16_doc_Honda_VTR_1000_SP-1-1-Mtr.pdf
Index of /bike/tuning

Een oude Holzhauer SP racer:
Index of /bike/akrapovic/gustl


Nooit de O-ring vergeten! Anders gaat ie het op een roken zetten.

Achterbrug swap handleiding:
Swingarm Swap white .pdf

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Grootste verschillen tussen de SP1/SP2 buiten de kleurencombi om:

Frame:

Throttle Bodies:

Swingarm:

Remklauwhouder:

Uitlaatbochten:

Zie ook hier nog wat verschillen in de uitlaatbochten.
Index of /bike/akrapovic/akra/diff_SP1-SP2

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tips en suggesties voor de OP zijn altijd welkom. Stuur mij daarvoor een mailtje of een PM.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #3
Heren, heb er toch nog ff over na zitten denken. Maar ik ga toch de originele wielen de verkoop in gooien. Weet toch zeker dat ik ze niet meer ga gebruiken en dan liggen ze maar stof te happen.

Dus als iemand nog geïnteresseerd is in een setje mooie wielen met zgan MPP 2ct banden, haakse ventielen, binnenste bussen. Alleen voor MF-ers die er bijv circuit mee willen rijden, kunnen de pasbussen en tandwieldrager er ook bij. Zat aan €550,- voor alles er op en er aan te denken...

Verder heb ik nog een bestuurders zadel, achterremklauwhouder van een SP1 en dark smoked koplamp covers in de aanbieding...

Een dark smoked double bubble ruitje en een zwarte Hotbodies undertail komen later nog in de aanbieding...

Geef maar een gil als jullie wat nodig hebben
 
Laatst bewerkt:
Aaaaaaaaaaaahhhh....

scrollen door al die porno plaatjes....

"Tissue please!!!"
 
Ik ben ook weer van de partij!


http/www.japparts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=79_86_94_256&products_id=13600

Weet niet of sp2 zelfde is?

Ik heb even gebeld met Japparts, zij durfden niet te zeggen of die set ook in een SP-2 past. Er staat specifiek bij voor SP-1... Ik denk haast wel dat ze gelijk zijn maar je zult net zien dat er minimale afwijkingen zijn
 
  • Onderwerp starter
  • #6
Apart, dacht dat die linkpipes er los bij zaten. Snapte er al geen drol van waarom alles aangepast moest worden, dacht dat de aansluitdiameter alleen pasgemaakt moest worden. Gemonteerd ziet het er wel netjes uit zo
 
verdongel....mien plaatje is weg
Bassie, kan deze er bij?
Moet eens heel snel een paar nieuwe gaan maken zie ik pffff

btw, je hebt een pm over de wielen.

 
bij die oude lasers was de linkpipe 1 geheel met de demper .

de huidige lasers hebben slipon .

dus gewoon op het juiste punt doorgezaagd zodat de linkpipe vd aprilia overgaat in het laatste deel van de linkpipe vd oude lasers , inelkaar schuiven en klem eromheen en klaar .
 
Aanpassing is idd mooi gedaan zo
 
Laatst bewerkt:
moet ik ook nog hebben, een mooie foto voor de OP maar zoals het er nu uitziet duurt dat nog even. de tank is in ieder geval "in behandeling"


 
Ik ga trouwens ook op donderdag dus best wel wat van hier aanwezig
koffie meeting?
 
moet ik ook nog hebben, een mooie foto voor de OP maar zoals het er nu uitziet duurt dat nog even. de tank is in ieder geval "in behandeling"

[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde, maar gaat al de goede kant op.

Heb hier nog een tank liggen, daar moet de onderkant nog van gelast worden als op de foto. Zat waarschijnlijk een lek en is met een of andere hard geworden zachte meuk gerepareerd.
Maar aangezien die tank incl kuipset nog gespoten moet worden, moet het allemaal wel gelijk helemaal goed zijn. Kan de set daarna ook de verkoop in
 
Laatst bewerkt:
Dutchy748 in "Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32"

Ik zou er van uit gaan dat als je in een controlefuik rijd de mannen ook wel de goede gegevens hebben,
als blijkt dat de fiets dan tegen de 100 DBa produceert mag je hem laten staan, wordt het kenteken in beslag genomen, je krijgt een WOK melding en de papieren krijg je pas terug na herkeuring door de RDW.
En , niet te vergeten een bijdrage naar de staatskas ter waarde van een lang weekend Eiffel/Sauerland.

Zoek maar eens hier op het forum, je wordt er niet vrolijk van.


Edit:

Motor in beslag genomen wegens rijden zonder dB-killer

 
Laatst bewerkt:
OK....

WIE biedt er nu 5 euro voor die SP2 folder op Marktplaats? 1 euro meer dan mijn bod van 4.. Hmmm???? :-)
 
ik wil de ophangpunten vd uitlaten waar de duostepjes aanzitten vervangen voor exemplaren zonder duostepjes , waar kan ik die vinden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.