Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Kapmes gaat std mee om houtjes mee te kloven voor (kook-) vuurtje of ter vermaak van de Slowaakse agent die vroeg of hij in m'n bagage mocht kijken ( 'why jawa?')
 
Kapmes gaat std mee om houtjes mee te kloven voor (kook-) vuurtje of ter vermaak van de Slowaakse agent die vroeg of hij in m'n bagage mocht kijken ( 'why jawa?')
Nooit in een boom willen gooien?
 
De jawa? Weet je wel wat dat weegt?
(en die agent was ook geen lichtgewicht.. :N )
Let op hoor.

Na 22 pinten, ik en mn maatjes, dan gaat alles richting die boom op 20 mtr afstand.


Meestal faalt alles. Maar de poging is het doel, niet het resultaat :t
 
Dan maar hopen dat de kampeerders achter die boom een stevige caravan hebben..een constructam of zo..
(doet me er aan denken.. heb eens een babbel gehad,- en meer- met een kogelstootster..)
 
Dan maar hopen dat de kampeerders achter die boom een stevige caravan hebben..een constructam of zo..
(doet me er aan denken.. heb eens een babbel gehad,- en meer- met een kogelstootster..)
Meestal is dat er niet...

weet ik..
 
Jij ontzettende verleider van kogelstootsters *O*
Neej geen sexdingen.. zo ben ik niet en al dat gedoe.. was leuke babbel met leuke vrouw met hele goede schouders.. deelden een fles wijn.. liet me uitdagen potje armpje drukken..
Nu heb ik gerust wel wat kracht maar/en verwachtte niet direct te winnen maar damn...
Om verliefd op te worden!
 
We hadden hele leuke babbels.. achteraf leek me wel leuk adresdingen uit te wisselen, sporters onderling maar ook leuk over-de-grens-contact.
Ik heb geen probleem met getrainde/sterke vrouwen.. zolang ze er geen misbruik van maken naar andere mensen of onsportief zijn.
 
Sorry, maar mijn eerste gedachte is zo'n DDR-spierbundel uit het verleden.
Door alle hormonen zat er niets vrouwelijks meer aan, behalve mss in de onderbroek.
Veel ex-DDR sporters zijn ook later aan allerlei rare ziektes vooral te jong overleden. Vaak ook kanker!

Maar soms viel het ook zeker best mee. Ik herinner me nog Comaneci (Roemenië) toen ze jong was.
 
Ik ben nu al n kleine 2 weken in Zweden en het is top ! Erg rustig, bijna geen buitenlanders. Blij dat ik gegaan ben. Zit nu op de Wilderness road.
En met messen moet je niet naar bomen gooien. Ook niet naar mensen en andere dieren trouwens. ;-)
 
Ik ben nu al n kleine 2 weken in Zweden en het is top ! Erg rustig, bijna geen buitenlanders. Blij dat ik gegaan ben. Zit nu op de Wilderness road.
En met messen moet je niet naar bomen gooien. Ook niet naar mensen en andere dieren trouwens. ;-)
Zweden? Was het daar geen Covid-orgie??
 
Nou ik heb iig bagageruimte genoeg op mijn nieuwe motor :X :X

yamaha-tracer-900-abs-1361954_21.jpg



Helaas ziet het er niet uit, en wil de koffers gaan vervangen voor Givi Alaska koffers, die vind ik mooier en passen op hetzelfde rek.
is 36 liter een beetje volume? ik zag dat de originele Yamaha koffers maar 20 Liter waren, dat leek me erg weinig.

1593889697698.png
 
Nou ik heb iig bagageruimte genoeg op mijn nieuwe motor :X :X

Bekijk bijlage 1519509



Helaas ziet het er niet uit, en wil de koffers gaan vervangen voor Givi Alaska koffers, die vind ik mooier en passen op hetzelfde rek.
is 36 liter een beetje volume? ik zag dat de originele Yamaha koffers maar 20 Liter waren, dat leek me erg weinig.

Bekijk bijlage 1519510

Of 2x36L een beetje ruimte is hangt er vanaf hoeveel zooi je mee wilt slepen... Ik kom met 2x37L redelijk uit en dan heb ook best nog wat luxes (tenminste zo zie ik het) mee. Al moet je bijvoorbeeld geen balzaal van een tent of je 10-delige pannenset mee willen nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan