Het Grote Ouwebrikkentour Sterke verhalen en foto

plaatje lukt niet helemaal, zie attachement.
groepshug


misc.php


nu wel gelukt ,handige snuiter toch :P

:+ wat een fijn, warm gevoel geeft dit... :P
 
Jah mahn. Hoe groot is dat ding eigenlijk? En kun je uberhaupt wel de bocht om met zo'n tractorband voorop?? :P :P
Gewoon bij een bocht afstappen, voorwiel optillen, de juiste kant opzetten en door rijden... wacht maar tot hij een drempel tegenkomt. Dan krijg je zo'n reclame aktie, vrouw uit de bolide, bootscappen eruit, over de drempel en alles er weer in. Hij is lang, breed, laag en gemeen :}
 
Velly funny :) de trike is 3 meter lang en 2 meter breed en het stuurt verrassend makkelijk, zelfs die hele kleine rotondes in Engeland zijn met groot gemak ( en snelheid, vraag maar aan Petophetnet en Mustang Sally ) te nemen.
 
Als jij hem hebt, dan zou die er bij mij ook moeten liggen. Dan kan ik al bijna beginnen aan het grote OBT-digitale-fotoboek :) *D :)

Je hebt wel erg veel foto's straks hè?

Niet vergeten mij ook een cd te sturen Roger!! Ook de foto's van Triker wil ik!! Die heb ik nml. niet... ;( nog niet althans, want daar ga jij voor zorgen :) :)
 
Velly funny :) de trike is 3 meter lang en 2 meter breed en het stuurt verrassend makkelijk, zelfs die hele kleine rotondes in Engeland zijn met groot gemak ( en snelheid, vraag maar aan Petophetnet en Mustang Sally ) te nemen.

Is zo'n rotonde nemen niet gewoon een kwestie van insturen en het gas vol open zodat 'ie uitbreekt?
 
Is zo'n rotonde nemen niet gewoon een kwestie van insturen en het gas vol open zodat 'ie uitbreekt?
Uitbreken doet'ie vrijwel niet, behoorlijk wat wegcontact met die banden en er zit een ( ingekorte ) Jaguar achteras onder, met wel heel effectieve vering. Het frame hangt achter dus eigelijk los op de as en "schommelt" tussen de wielen. Apart gevoel als je de eerste paar keer een bocht ingaat :)
 
Uitbreken doet'ie vrijwel niet, behoorlijk wat wegcontact met die banden en er zit een ( ingekorte ) Jaguar achteras onder, met wel heel effectieve vering. Het frame hangt achter dus eigelijk los op de as en "schommelt" tussen de wielen. Apart gevoel als je de eerste paar keer een bocht ingaat :)

Ik ben hem nog eens goed op je site gaan bekijken. Tis wel een gaaf ding :}
 
Laatst bewerkt:
Je hebt wel erg veel foto's straks hè?

Niet vergeten mij ook een cd te sturen Roger!! Ook de foto's van Triker wil ik!! Die heb ik nml. niet... ;( nog niet althans, want daar ga jij voor zorgen :) :)
No worries. Alles en iedereen krijgt alle foto's die ik maar kan verzamelen. Dr komen er nog meer aan in de loop van de tijd, daar wachten we nog even op.
 
ghehe, ik zal die twee of drie van mij ook is gaan halen :z
 
Ook die wil ik hebben he!!! Inscannen die handel.

Het is 1 hele foto geworden }) Toen was het rolletje vol en had ik geen nieuwe mee.
Tijd voor een digitale!!!

Vanavond ga ik me scanner zoeken :+

Scan hem en mail hem je wel ff.
Dat gekloot om hem op forum te krijgen lukt me toch niet zonder hulp van buitenaf ;)
 
Een kaasoufflé etende Hairloss stond er iig bij mij op. Gelukkig stonden er ook mooie foto's bij :) :) :)
Bedankt Gerben !
jah, en gister mn bek verbrand aan zo een kreng
dus heb nu een dikke lip :(

mare , mneer Max, bij mij stond er meer op ;)
 
DaFoolio; ik stuur je mijn foto's (een paar maar) naar je email-adres, want ik heb niet genoeg webspace...
 
Terug
Bovenaan Onderaan