Het grote SRAD topic 14: De posers krijgen het warmer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
SRAD 750 met veel optie's! Goede betrouwbare fiets, misschien iemand een 2e SRAD erbij of voor een kennis of misschien een leuk kerstcadeau? de prijs is er iig wel naar... KLIK

ik kan jullie al wel verklappen wat er na deze fiets komt....
EEN SRAD 750 :Y 8-) :] *O*
:W
 
SRAD 750 met veel optie's! Goede betrouwbare fiets, misschien iemand een 2e SRAD erbij of voor een kennis of misschien een leuk kerstcadeau? de prijs is er iig wel naar... KLIK

ik kan jullie al wel verklappen wat er na deze fiets komt....
EEN SRAD 750 :Y 8-) :] *O*
:W

Dus je doet een SRAD eruit, om een SRAD terug te kopen :?

Of wordt het dan een K-model... Wel SRAD, maar zonder lekker kontje.... Wel lekker, maar.... ach je begrijpt het wel... ;)
 
Verveling sloeg enigzins toe gister, kan zo weinig doen met de motor dus werd er naar een oplossing gezocht.
Verlaten industrie, mooie vlakke sneeuw.. althans... dat was mooi vlak.

ff met de MG ZR wezen spelen in de sneeuw.

 
Op deze manier kun je nog een beetje doorsparen. Nog even en de motorbeurzen komen er weer aan

Nou idd.

Dat is helemaal niet erg, motorloos met dit weer :9

En dadelijk zit ik weer met het zelfde dilemma als toen ik m'n K1 kocht..
wil ik de wespenkont of koop ik weer een k1 of k2 ?

jezus wat een luxe probleem....heerlijk O-) 8-)
 
Als we allemaal met ons 'piepje' op de foto gaan...





...word het een vrij ranzige OP... Ik wi ldat allemaal niet zien... :X :+


2j5ypg6.jpg


hier een plaatje van mijn vorige originele piepje... ;)

plaatje van de MIVV heb ik niet meer.... |(
 
Laatst bewerkt:
komt een echte srad, zo eentjuh met een dikke reet voor terug, eentje met minder km's zodat ik weer ff vooruit kan *:)
 
Nou idd.

Dat is helemaal niet erg, motorloos met dit weer :9

En dadelijk zit ik weer met het zelfde dilemma als toen ik m'n K1 kocht..
wil ik de wespenkont of koop ik weer een k1 of k2 ?

jezus wat een luxe probleem....heerlijk O-) 8-)

Je kan straks kiezen uit een knappe 750 of een minder knappe 600
Zo moeilijk lijkt mij die keuze niet
 
K*tzooi, wilde vandaag me motor even starten, weigert ie alweer. Iemand nog een startrelais in de aanbieding, want ik vond dat ie aardig stonk.

Het klinkt heel vreemd: startknopje in: Klik aanwezig: maar voelt alsof iets hem tegenhoudt, en dan komt ie op een gegeven moment los en dan draait ie twee keer rond en dan kapt ie er weer mee. En als je dit een paar keer doet dan is me accu alweer dood. Dus please wie ken mij helpen. :}
 
K*tzooi, wilde vandaag me motor even starten, weigert ie alweer. Iemand nog een startrelais in de aanbieding, want ik vond dat ie aardig stonk.

Het klinkt heel vreemd: startknopje in: Klik aanwezig: maar voelt alsof iets hem tegenhoudt, en dan komt ie op een gegeven moment los en dan draait ie twee keer rond en dan kapt ie er weer mee. En als je dit een paar keer doet dan is me accu alweer dood. Dus please wie ken mij helpen. :}

Had je je accu al nagemeten?
Spanningsregelaar gemeten?
 
Had je je accu al nagemeten?
Spanningsregelaar gemeten?
:^

startrelais gaat niet zomaar kaduk hoor.

spanningsregelaar en accu zijn wat gevoeliger


spanningregelaar of gewoon even de accu op de druppellader kan al een hoop wonderen doen.

jouw omschrijving van het starten doet mij denken aan een verrotte en/of lege accu
 
Laatst bewerkt:
Accu doet het gewoon ook al getest op een andere mjotor en gaf volgens mij bijna dertien volt. Dus in mijn ogen moet ie gewoon goed zijn. Het vreemde vind ik juist dat ie af en toe wel start en af entoe weer niet. En startrelais wpordt behoorlijk heet en stinkt.

Spanningsregelaar is die met die koelvinnen erop toch? Hoe kan ik die doormeten??

Update: Heb hem weer aan de praat gekregen. Ik weet niet hoe maar hij doet het weer. Ga nu verder met knutselen :W
 
Laatst bewerkt:
Accu doet het gewoon ook al getest op een andere mjotor en gaf volgens mij bijna dertien volt. Dus in mijn ogen moet ie gewoon goed zijn. Het vreemde vind ik juist dat ie af en toe wel start en af entoe weer niet. En startrelais wpordt behoorlijk heet en stinkt.

Spanningsregelaar is die met die koelvinnen erop toch? Hoe kan ik die doormeten??

Update: Heb hem weer aan de praat gekregen. Ik weet niet hoe maar hij doet het weer. Ga nu verder met knutselen :W

Motor starten, +-3000tpm laten draaien en op de accu mag je dan niet boven de 15,5V meten.

Maar als een accu na een paar pogingen al de geest geeft is hij niet al te sterk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan