jup, we zouden net een stukkie touren en waren aan het wachten op kornalt, zouden dus kijken of die misschien ergens anders stond toen ik er gewoon zonder verklaarbare reden afging, voelde alsof ik hem zo neerlegde en daar ging de brommer.
Ik heb niks ernstigs omdat ik goede kleding aanhad maar doordat ik een stuiter in het gras gemaakt heb zit er een scheurtje in mijn enkel.
1week gips en daarna ws verbandje.
valt mee dus alleen de brommer is er iets erger aan toe, ga vanmiddag schade even taxeren en dan zien of hij in onderdelen weggaat of klaargemaakt word.
Frame en alles is recht, topkuip en subframe is ietswat ontzet maar dat kan ikvanmiddagMorgenmiddag pas goed bekijken.
MVG Arnold
nice.. moet ik ook nog doen. morgen maar ff achteraan gaan. Waar heb je hem vandaan, welk merk?
jup, we zouden net een stukkie touren en waren aan het wachten op kornalt, zouden dus kijken of die misschien ergens anders stond toen ik er gewoon zonder verklaarbare reden afging, voelde alsof ik hem zo neerlegde en daar ging de brommer.
Ik heb niks ernstigs omdat ik goede kleding aanhad maar doordat ik een stuiter in het gras gemaakt heb zit er een scheurtje in mijn enkel.
1week gips en daarna ws verbandje.
valt mee dus alleen de brommer is er iets erger aan toe, ga vanmiddag schade even taxeren en dan zien of hij in onderdelen weggaat of klaargemaakt word.
Frame en alles is recht, topkuip en subframe is ietswat ontzet maar dat kan ikvanmiddagMorgenmiddag pas goed bekijken.
MVG Arnold
srad eindelijk klaar alleen de stickers er nog op[afbeelding]
srad eindelijk klaar alleen de stickers er nog op[afbeelding]
@ blueberry
Wat kut voor je man! gelukkig heb je niet al teveel eraan overgehouden..
veel suc6 met je herstel en het herstel van je bike!
Vanmiddag na een klein wasbeurtje ff een foto'tje gemaakt
donderdag mag ze mee naar de eifel
[afbeelding]
srad eindelijk klaar alleen de stickers er nog op[afbeelding]
volgens het hayness boek mag de ketting 20-30mm speling hebben. Alleen is het me niet helemaal duidelijk waar je dit meet. Ok ondder je achterbrug maar waar.. voor acht in het midden
Wat me wel opviel is dat ik de ketting met de hand tegen het plastik aan het begin van de brug kan drukken.. ook als ik er opzit.
Lijkt me dat ie dan te slap staat toch?
veel te slap. Zeker als je er ook nog op zit!
De speling meet je in principe halverwege tussen de tandwielen. En dan de onderkant hè.De speling idd ongeveer 2 à 3 cm.
dat is dan een mooi klusje voor morgen
moet je die speling hebben als
A) de motor op de padockstand staat(begrijp ik uit hayness, maar lijkt me te straks als je erop zit)
B) op de side stand
C) als je erop zit.
we maken er maar ff multipegok van
Ik doe het altijd als ie op de jiffy, of 'side stand', staat. Op de paddock stand kan denk ik ook wel... Iets met wegen en richting Rome ofzo...
veel te slap. Zeker als je er ook nog op zit!
De speling meet je in principe halverwege tussen de tandwielen. En dan de onderkant hè.De speling idd ongeveer 2 à 3 cm.
je heb hier speciale lasertjes voor, kosten 45<-->60euri en daarmee kun je precies je ketting en achterwiel op juiste positie zetten
motor komt morgen bij de berger weg dus dan maar schade taxeren.
nu eerst lekker slapen!
bedankt voor support en ik laat wel even weten wat er gebeuren gaat
Vind de jouwe echt vet black gsx, zo word de SRAD een stuk bruter
zo zie hij er wel heel bruut uitfoto achterkant die helemaal vernieuwd is[afbeelding]
hey guys!
nou heb ik net m'n ketting gespannen... met wph ernaast die zegt op z'n zijstandaard 20-30 mm speling in het midden tussen motor en wiel. dus ik meten op het framebij de lasnaad zeg maar
staat op 20mm.
en als de motor loopt staat die ketting helemaal strak.. hoort dat wel?dat viel me op..
en nee hij stond niet in z'n versnellingom 1 of andere duistere reden verwacht ik zo'n antwoord
toevallig eerst gemeten daarna de moer vast gezet
je moet eerst dop vast zetten en dan pas kijken hij staat strakker staat na vastzette