Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • 3D0BDAED-29DC-44E1-A98B-5880D0E3C402.jpeg
    3D0BDAED-29DC-44E1-A98B-5880D0E3C402.jpeg
    443,2 KB · Weergaven: 18
:Wmorgen,
Mochten er nog mensen zijn of iemand weten die geïnteresseerd zijn in een mooie goede SV650S 2004, rondom hyperpro (instelbare schokbreker achter en niet alleen veer), Laser uitlaat systeem, afgesteld op de bank via ECU, Quickshifter, gear indicator met ontgrenzer(TRE), blok bescherming, optie hyperpro stuurdemper en nog veeel meer, laat het dan even weten hij mag de deur uit vanwege andere prio’s
 
:Wmorgen,
Mochten er nog mensen zijn of iemand weten die geïnteresseerd zijn in een mooie goede SV650S 2004, rondom hyperpro (instelbare schokbreker achter en niet alleen veer), Laser uitlaat systeem, afgesteld op de bank via ECU, Quickshifter, gear indicator met ontgrenzer(TRE), blok bescherming, optie hyperpro stuurdemper en nog veeel meer, laat het dan even weten hij mag de deur uit vanwege andere prio’s

Misschien een kameraad van mij, heb je foto's en een richtprijs?
 
Lijkt mij wat aan de hoge kant, het is iig meer dan de dagwaarde.
Mijn SV heeft 2x schade gehad en tot 2x toe kwam men met een dagwaarde van 3200.
En dit is dan een 2008 SV met ABS en vól met gadgets.

Even snelle blik op MP levert resultaten op van 2006/2007 voor die prijs en verschillende 2003’s voor grofweg 1000 euro minder..
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij wat aan de hoge kant, het is iig meer dan de dagwaarde.
Mijn SV heeft 2x schade gehad en tot 2x toe kwam men met een dagwaarde van 3200.
En dit is dan een 2008 SV met ABS en vól met gadgets.

Even snelle blik op MP levert resultaten op van 2006/2007 voor die prijs en verschillende 2003’s voor grofweg 1000 euro minder..

een Verkoop prijs is altijd meer dan de dagwaarde, met de dagwaarde kan ik geen nieuwe motor kopen die is altijd lager dan de verkoop, helaas ook al wat ervaring mee met die verzekering dingetjes.
Er staan op mp idd SV voor minder maar vaak N modellen of van die SV dat je zegt tja.... dan liever wat anders (dat is mijn mening dan), er staan ook SV's voor meer op MP dus ja is maar net wat iemand er voor vraagt en er voor over heft, sommige willen een SV die helemaal klaar is en er verlopig niet naar om hoeven te kijken en sommige willen een standaard motor om mee te beginnen.

Het is ook vraagprijs voor dit 2004 model en zitten niet zomaar spullen op, alles vorig jaar er op gezet en geen ali troep ofzo en degelijk afgesteld met div mod's ook onder de tank, maar tja soms verandere de pannen ineens.
 
:Wmorgen,
Mochten er nog mensen zijn of iemand weten die geïnteresseerd zijn in een mooie goede SV650S 2004, rondom hyperpro (instelbare schokbreker achter en niet alleen veer), Laser uitlaat systeem, afgesteld op de bank via ECU, Quickshifter, gear indicator met ontgrenzer(TRE), blok bescherming, optie hyperpro stuurdemper en nog veeel meer, laat het dan even weten hij mag de deur uit vanwege andere prio’s

Zal morgen eens wat betere foto's maken dan deze.
Vraagprijs €3250,- valt over te praten met welke opties.Bekijk bijlage 1330805

Naar mijn mening geen verkeerde prijs voor volledig hyperpro (neem aan complete schokdemper), quickshifter, Laser uitlaat, etc...

En een super basis voor wat laatste modificaties! :)
 
Even een collage van wat foto's van de ongepoetste motor, stickers en cam plaatjes kunnen er zo af.20180928_204030.jpg20180928_203913.jpg

Meer en grotere fotos kan ik altijd opsturen.

lijst met opties.

Healtech qc instelbaar met telefoon
Healtech gear indicator met tre(ontgrenzer) en instelbaar
Laser uitlaat systeem dus niet alleen de demper.
12v voor navi geschakeld op contact met stekkers tussen kabelboom dus zo te verwijderen.
Navi bal aan kroonplaat voor navi of cam
Hyperpro instelbare schokbreker
Hyperpro voor veren
Hyperpro rsc stuurdemper
Snel rem ontluchters op remklauwen, geen gezijk met ontluchten.
Pair verwijderd met pair removal kit incl weerstand om fout code te verkomen.
Bmc luchtfilter en snorkel modificatie voor meer lucht.
Yoshimura box ECU afgesteld op de bank bij Ruud Fredriks Goes.
Inklapbare rempendaal voor als je echt plat gaat :).
Stuuruitslag beschermers, geen clipon deuk in je tank mocht het eens verkeerd gaan.
R&G Blok bescherming.
Frame bescherming doppen.
Stalen remleidingen.
Originele suzuki hugger geen aftermarket.

Eventueel nog originele suzuki verhoogde clipons.
Originele delen netjes bewaard rest van de motor is ook netjes origineel niet aan gezaagd en geknipt gewoon een zeer nette motor.
 
Laatst bewerkt:
Even een collage van wat foto's van de ongepoetste motor, stickers en cam plaatjes kunnen er zo af.

lijst met opties.

Mooie en dure opties! Werd toch ook mee op het circuit gereden, wij hebben nog even staan praten bij het tank station!? (blauwe SV)
Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Erg nette fiets iig, niet verkloot maar nette upgrades. Wat uiterlijk betreft nog genoeg mogelijkheden om je eigen draai eraan te geven.
Succes met de verkoop!
 
Mooie en dure opties! Werd toch ook mee op het circuit gereden, wij hebben nog even staan praten bij het tank station!? (blauwe SV)
Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Erg nette fiets iig, niet verkloot maar nette upgrades. Wat uiterlijk betreft nog genoeg mogelijkheden om je eigen draai eraan te geven.
Succes met de verkoop!

Ja klopt met de SV meeting.
rij er inderdaat ook circuit dagen mee beetje in de hobby groep, helaas maar 3 gedaan dit jaar ook een van de rede dat die er uit mag.
Rij te weinig vrouwtje helemaal niet meer en heb ook een WW motor maar die mag er ook uit denk ik, automobilisten letten totaal niet meer op in het verkeer en zijn alleen maar met de telefoon bezig en andere dingen, is elke dag weer een spel om heel thuis te komen, ben er een beetje klaar mee.

Nu voor een NIU brommer zitten kijken, super grappig en gratis laden op het werk zit daar nu aan te twijfelen.
 
Nieuwe aanduiding brandstoffen benzinepomp: E5 & E10

Dit is vreemd? Tot heden hebben we 98, 95 en 95 E10 (in nl addblue) met meer ethanol. straks gaan alle 95 smaken e10 heten ???
Verder geeft bp ultimate 98 octaan en shell vpower (97 octaan, maar 95 op de sticker) tot heden geen ethanol. Ik hoop wel dat dat voor deze brandstoffen zo blijft. Een motor met een stalen tank winterstallen op ethanolhoudende benzine levert water in de tank op, dus roest
 
Nieuwe aanduiding brandstoffen benzinepomp: E5 & E10

Dit is vreemd? Tot heden hebben we 98, 95 en 95 E10 (in nl addblue) met meer ethanol. straks gaan alle 95 smaken e10 heten ???
Verder geeft bp ultimate 98 octaan en shell vpower (97 octaan, maar 95 op de sticker) tot heden geen ethanol. Ik hoop wel dat dat voor deze brandstoffen zo blijft. Een motor met een stalen tank winterstallen op ethanolhoudende benzine levert water in de tank op, dus roest

Volgens mij gaat vanaf 2020 pas echt meer ethanol in de benzine, en blijft het nu bij naam verandering
 
Nieuwe aanduiding brandstoffen benzinepomp: E5 & E10

Dit is vreemd? Tot heden hebben we 98, 95 en 95 E10 (in nl addblue) met meer ethanol. straks gaan alle 95 smaken e10 heten ???
Verder geeft bp ultimate 98 octaan en shell vpower (97 octaan, maar 95 op de sticker) tot heden geen ethanol. Ik hoop wel dat dat voor deze brandstoffen zo blijft. Een motor met een stalen tank winterstallen op ethanolhoudende benzine levert water in de tank op, dus roest

Zag het ook aan de pomp stond ineens een sticker met E5.
Voor de SV tank ik altijd min ron98 als het mogenlijk is weet niet of het echt nu heeft maar hij rijd er goed op.
 
Voor de meeste motoren is het rijden op ethanolhoudende brandstof geen probleem. Voor een motor met kunststof tank is stallen met zulke brandstof ook geen probleem. Voor motoren met stalen tank gaat winterstallen een risicootje worden. De hele winter doorrijden is geen probleem, want de microdruppeltjes water blijven dan in dispersie, maar het water dat in de brandstof zit zakt uit bij lang stilstaan en kan druppels onderin de tank opleveren.
Zolang er ook echt ethanolvrij (dus watervrij) te koop is is het geen probleem en krijg je je motor watervrij gestald.

Los hiervan. De motor zal ertegen moeten kunnen, maar als je dit zo leest is het toch beter het er zo min mogelijk in te knikkeren.
Benzine E10 en het brandstofsysteem van klassieke voertuigen - FEHAC
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan