Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat RotalClub zegt idd.
Die klipjes is echt een absolute no-go.

Ik weet niet op een Gen1 welke draad het is. De stekker op de Gen2 is totaal anders en daar heb ik hem als een Y stuk tussen moeten zetten en de + op een geschakeld contact.

Doe dat in jouw geval ook; de + draad van de GiPro op een geschakelde draad steken; hij trekt dacht ik iets van 20mA per uur aan stroom. 0,020A x 24 x 7 = 3,36A in de week en dat gaat dus rap als je de motor even een paar weekjes niet rijd met je 10Ah accu zit je na 2 weken al bijna op het maximale van 80% welke je mag opnemen uit je accu.
 
Wat RotalClub zegt idd.
Die klipjes is echt een absolute no-go.

Ik weet niet op een Gen1 welke draad het is. De stekker op de Gen2 is totaal anders en daar heb ik hem als een Y stuk tussen moeten zetten en de + op een geschakeld contact.

Doe dat in jouw geval ook; de + draad van de GiPro op een geschakelde draad steken; hij trekt dacht ik iets van 20mA per uur aan stroom. 0,020A x 24 x 7 = 3,36A in de week en dat gaat dus rap als je de motor even een paar weekjes niet rijd met je 10Ah accu zit je na 2 weken al bijna op het maximale van 80% welke je mag opnemen uit je accu.
Neem aan als de motor lang stil staat je de accu eruit haalt
 
Voor een paar weken stilstand ga je toch niet je accu demonteren :?

Dus gewoon aansluiten op een geschakelde draad. Bij mij zittie op mn achterlicht
 
als je twijfelt over ontlaadstroom, gewoon minpool losmaken en aan de kant leggen, hoef je de accu niet voor te demonteren toch? :)
 
Op een 1st gen is het anders idd. Dan heb je een Y stekker voor je snelheidsmeter en een zwart groene draad die je op de draad van je "signal generator" aansluiten. Die meet dan de voltages en hangt daar versnellingen aan.
 
Op een 1st gen is het anders idd. Dan heb je een Y stekker voor je snelheidsmeter en een zwart groene draad die je op de draad van je "signal generator" aansluiten. Die meet dan de voltages en hangt daar versnellingen aan.

Voor de Gen2 was het simpel en kan je hem er zo tussen zetten, hem heb ook op de achterrem gezet met een originele stekker door verbonden dus hij kan er zo weer tussenuit

kan geen info vinden op healtech daar staan vaak goede beschrijvingen.

Accu haal ik er nooit uit, in de winter aan de drupel lader en forte 1 en 2 in de tank, denkentje er over en kusje er op en meer niet.
 
Voor de Gen2 was het simpel en kan je hem er zo tussen zetten, hem heb ook op de achterrem gezet met een originele stekker door verbonden dus hij kan er zo weer tussenuit

kan geen info vinden op healtech daar staan vaak goede beschrijvingen.

Accu haal ik er nooit uit, in de winter aan de drupel lader en forte 1 en 2 in de tank, denkentje er over en kusje er op en meer niet.
Zo doe ik het ook, forte 1+2, vol tanken, deken erover alleen haal ik wel de accu eruit. Heb in de garage box ook geen elektriciteit.
.
 
Nou, het is gelukt. Hij werkt! Ook nieuwe stuureindjes, oude waren beschadigd.
IMG_0368.JPG
 
Er was niet echt plek, behalve bovenaan. Maar dan kom je niet meer bij de touch knop bovenop de GiPro. Nu midden op de teller idd, maar zo onderin heb je er geen last van.
 
Er was niet echt plek, behalve bovenaan. Maar dan kom je niet meer bij de touch knop bovenop de GiPro. Nu midden op de teller idd, maar zo onderin heb je er geen last van.

Kon je de gipro ook niet ondersteboven instellen dus dat de cijfers omgedraaid staan, dan kan wel bij de knop.

Bij mij zit die ook beneden maar merk dat het soms lastig kijkt.
 
Er was niet echt plek, behalve bovenaan. Maar dan kom je niet meer bij de touch knop bovenop de GiPro. Nu midden op de teller idd, maar zo onderin heb je er geen last van.
goed dat het werkt!
Ik heb de GiPro ook al een paar jaar erop zitten.

Ik zie dat jij nog het standaard ruitje hebt.
Ik heb de double bubble ruitje, waardoor er genoeg ruimte is om de GI bovenop de kap te monteren die over de tellers heen valt

Je kunt met een soldeerbout dan en gaatje smelten waar de kabel doorheen gaat, en dan met ander ABS plastic het weer dicht smelten.

Ik heb er eigenlijk geen goede foto van, maar het is wel een beetje te zien op dit filmpje :)


EDIT:
OEH NICE!
Filmpjes worden nu zichtbaar in het forum geplaatst!
 
Enige probleempje waar ik zaterdag achterkwam... Hij lijkt nu met starten op de killswitch te staan soms, doet helemaal niks als je de startknop indrukt. Paar tellen wachten en hij start als een zonnetje. Ga donderdag er even met m'n garage naar kijken waar het probleem zit.
 
goed dat het werkt!
Ik heb de GiPro ook al een paar jaar erop zitten.

...

EDIT:
OEH NICE!
Filmpjes worden nu zichtbaar in het forum geplaatst!

Heb ik ook nog aan gedacht, om hem er bovenop te doen. Kan altijd nog ;)
Welke ontstekingskabel heb jij hem op gezet Prut? Hem hem op de zwart/gele gezet, kreeg van iemand op facebook die door. Die had hem bij z'n vriendin ook zo gedaan. Handleiding zegt groene kabel.
 
Heb ik ook nog aan gedacht, om hem er bovenop te doen. Kan altijd nog ;)
Welke ontstekingskabel heb jij hem op gezet Prut? Hem hem op de zwart/gele gezet, kreeg van iemand op facebook die door. Die had hem bij z'n vriendin ook zo gedaan. Handleiding zegt groene kabel.
uhm ff denken, ik heb hem inderdaad op groen/zwart.
Ik heb hem op de kabel die bij het subframe zit.

Aan de rechterkant waar het subframe vast zit aan het hoofdframe, onder het zadel, achter het kapje
 
Vanmiddag heerlijk stukje gereden, nog even genieten van het mooie weer. Blijft een van m'n favoriete stukjes met Suus, de Waalbandijk tussen Tiel en Waardenburg!

777FC091-6455-4C1A-BFEC-65B3BD8EDB28.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: OMB
Hmmm mijn koppelingsdeksel blijft ietwat lekken.... Ik heb besloten om er uiteindelijk toch een gen2 deksel op te zetten. Kan ik bijna elke hittebestendige lak/ verf gebruiken om dit onderdeel zwart te spuiten?


Oh en een andere vraag voor de mensen met projectie lenzen op de gen2's, waar hebben jullie deze vandaan?
 
Laatst bewerkt:
Moi, mede forummers.

Iemand hier ervaring met het vervangen de koppelingpomp? Past die van een bandit bv ook?
Na de laatse circuit dag is het vloeistof niveau een stuk lager. Waarschijnlijk keerring in de koppelingscilinder, nu wil 1 schroef van het deksel van de koppelingspomp op het stuur met geen mogelijkheid meer los. Er zaten ook al wat krassen op dus ik wil hem vervangen. Gaat om pomp die op het sbk stuur bevestigd word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan