roger_SV
Nieuw is beter! ....... Nee, toch niet.
- 5 apr 2015
- 8.729
- 2.475
Dan ook een langere ketting dan de originele uiteraard.
112 schakels voor de SV650N (1st gen). De SV650S heeft een 1 cm kortere achtervork dan de N, maar ik verwacht dat het voor de S ook een 112 schakel ketting zal zijn, aangezien de as in mijn geval ver voorin de kettingstelgleuf zit, maar het zou ook 110 schakels kunnen zijn. Even goed melden welke motor je hebt en wat je wilt. Ik bestel 'm altijd bij Jos Smit motoren. net iets meer dan 100 Euro voor ketting (DID) en tandwielen (JT). In een uurtje heb je 'm gemonteerd. Even voor de vergelijking. met de 15t/49t set draait de motor in de zesde versnelling 6 krpm bij 120 op de snelheidsmeter. Nog steeds heel goed te doen en een veel levendiger motorkarakter. kleiner moet je niet willen. Dan worden de versnellingen erg kort en het toerental wel erg hoog.
112 schakels voor de SV650N (1st gen). De SV650S heeft een 1 cm kortere achtervork dan de N, maar ik verwacht dat het voor de S ook een 112 schakel ketting zal zijn, aangezien de as in mijn geval ver voorin de kettingstelgleuf zit, maar het zou ook 110 schakels kunnen zijn. Even goed melden welke motor je hebt en wat je wilt. Ik bestel 'm altijd bij Jos Smit motoren. net iets meer dan 100 Euro voor ketting (DID) en tandwielen (JT). In een uurtje heb je 'm gemonteerd. Even voor de vergelijking. met de 15t/49t set draait de motor in de zesde versnelling 6 krpm bij 120 op de snelheidsmeter. Nog steeds heel goed te doen en een veel levendiger motorkarakter. kleiner moet je niet willen. Dan worden de versnellingen erg kort en het toerental wel erg hoog.