Idd dat bedoel ik ook een beetje.Een Sv, ongeacht bouwjaar; Zit er olie in? Ja? Onverwoestbaar!Nee? Lekker laten staan.
Verder moet je afvragen waarom er zo weinig kilometers op staan in ruim 12 jaar en welk onderhoud er wel niet allemaal gepleegd moet worden. Denk bijvoorbeeld aan letterlijk alle vloeistoffen en slijtagedelen. Naja in jouw geval dus exclusief banden.
Vaak zijn pakkingen uitgedroogd als een motor zo lang niks heeft gedaan. Kan heel goed voorkomen dat hij dan na even rijden lekke kleppendeksel pakking of schakelas kering heeft. Niks bijzonders, maar heb het zelf wel meegemaakt.
Waarom vraag je dit nog...
Motor was koud bij aankomst en motor liep meteen en geen gekke geluiden.
Dus kort samengevat:
Origineel nederlandse sv650 van 2006 met 6000km
Nieuwe voor en achterband(michelin pilotstreet 2ct)
Boekjes en reserve sleutel aanwezig
Kuip en monoseatcover als optie.
Na wat onderhandelen mag ik hem overnemen voor € 2250,- euro
Ik hoor graag wat jullie vinden!
Dat zou inderdaad kunnen. Een extra 'zie maar waar je ermee doet' ring dus.Daar zat ik dus ook aan te denken, ik ben ze ook niet tegen gekomen toen ik mijn carburateurs deed.
Misschien zit deze ring om de plug in de vlotterbak om sneller sproeiers te wisselen op een ander type.
Oh het is ook zo ver naar wageningenDat zou inderdaad kunnen. Een extra 'zie maar waar je ermee doet' ring dus.
Ik heb nog een vlotterbapakking nodig voor de Puch. Mooi dat die er in de SV-kit bijzit dan. Scheelt me weer een ritje naar Wageningen
met een lekkende carb welOh het is ook zo ver naar wageningen
Dan doe je ff een berichtje, heb er nog wel een paar in de schuur liggen en ben 5 dagen van de week in Edemet een lekkende carb wel
Ik heb het wphb aangehoudenDe carburateurreiniger die ik nu gebruik is bagger!
Kan ik iedereen afraden te kopen. Een motorzaak die mij anders zo goed adviseert had geen MotoPower I en heeft me deze zooi aangesmeerd.
Ik had er niet moeten intrappen. bocht!
Ik zal 'm dat nog wel even laten weten.
Volgende week ergens anders een flesje MotoPower I scoren en de carburateurs daar wèl schoon in laten vreten.
Bekijk bijlage 1432337
Luchtschroeven horen volgens WPHB 2 1/2 slag open, maar die van mij stonden 2 3/4 slag open.
Komt dat doordat mijn O-ringen plat waren, waardoor ik ze verder heb kunnen indraaien?
Is het voor de leek op een of andere manier te bepalen hoever ze optimaal open moeten, of gewoon 2 3/4 slag vanaf volledig in aanhouden?
Ok. dan doe ik hetzelfde. Vanaf het moment waarop je weerstand bij het indraaien begint te voelen 2 1/2 slag terug.Ik heb het wphb aangehouden
Ik draai altijd de schroef helemaal in tot hij aan zit dan zet ik hem "recht" horizontaal of verticaal net wat het dichtste bij zit en dan de vereiste aantal slagen uit.Ok. dan doe ik hetzelfde. Vanaf het moment waarop je weerstand bij het indraaien begint te voelen 2 1/2 slag terug.
Idd zo doe ik het ook.Ik draai altijd de schroef helemaal in tot hij aan zit dan zet ik hem "recht" horizontaal of verticaal net wat het dichtste bij zit en dan de vereiste aantal slagen uit.