Het Grote SV650 99-02 Topic Deel 14 "Hear Us Roar"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een foto van mevrouw Chum. Moeilijk te vergissen met dat stuur :+

oCG7jh.jpg
 
@lexus: Die wil je helemaal niet zien :+

@Stalkertje: Wesselk was er ook bij, een sleutelmaker heeft op basis van het buddy slotje een nieuwe sleutel kunnen maken. En ja hij heeft meteen een reserve sleutel laten maken ;)
 
Van het weekend aan de slag geweest met me uitlaat. Ben zelf wel tevreden met het resultaat :Y

sam0145nt.jpg

sam0146.jpg

sam0147b.jpg


Hoe het was kun je zien op de foto in de OP.
 
Laatst bewerkt:
Ben trouwens van plan om, zoals eerder al het plan was, de OP aan te passen en van ieders schoonheid (ahum :+ ) één foto te plaatsen.

Als iedereen even kan aangeven welke hij/zij/het wil behouden of een alternatief zou willen posten, graag.
 
Zo via het forum durf je wel hè? :+

Ik hoop dat ik zo jullie beetje kan uitdagen om jullie mee te krijgen naar de volgende meet. Want dat jullie er niet bij waren kon eigenlijk gewoon niet -O-

@lexus: Die wil je helemaal niet zien :+

@Stalkertje: Wesselk was er ook bij, een sleutelmaker heeft op basis van het buddy slotje een nieuwe sleutel kunnen maken. En ja hij heeft meteen een reserve sleutel laten maken ;)
Nice, alles weer goedgekomen dus :)

Anyway, mss wilt lexus ze niet zien. Zijn wsl genoeg andere die 't wel willen zien :P

Van het weekend aan de slag geweest met me uitlaat. Ben zelf wel tevreden met het resultaat :Y

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe het was kun je zien op de foto in de OP.

Oeh nice verkorte uitlaat!
Hoe heb je dat gefixed, gezien 't carbon is...
 
Oeh nice verkorte uitlaat!
Hoe heb je dat gefixed, gezien 't carbon is...
Eigenlijk heel makkelijk: popnagels doorboren dan de binnenkant eruit trekken(stalen pijp met gaatjes en daaromheen staalwol) Dan gewoon de demper doorzagen in de lengte die je wilt. Dan het binnenwerk doorzagen zodat het even lang is. Dan schuif je alles weer in elkaar, nieuwe gaatjes boren voor de popnagels en klaar.


Ziet er netjes uit jacco, nog veranderingen in prestaties/geluid? of puur om te posen?
Harder is het niet echt geworden. Tenminste niet zoveel dat het voor mij hoorbaar is.

Gewoon gedaan omdat ik het mooi vind *D
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk heel makkelijk: popnagels doorboren dan de binnenkant eruit trekken(stalen pijp met gaatjes en daaromheen staalwol) Dan gewoon de demper doorzagen in de lengte die je wilt. Dan het binnenwerk doorzagen zodat het even lang is. Dan schuif je alles weer in elkaar, nieuwe gaatjes boren voor de popnagels en klaar.Harder is het niet echt geworden. Tenminste niet zoveel dat het voor mij hoorbaar is.

Gewoon gedaan omdat ik het mooi vind *D

Staat idd n stuk beter, mooi gedaan :) Mijn bos gp1 kan ook best wat korter eigenlijk O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan