Niet schamen maar gewoon beginnen. En 't is niet om stoer te zijn dat je em opentrekt.[schaam modus] heb ik dus nog nooit gedaan... [schaam modus off]
Been there, done that, got the T-shirt.tja,
maar als ik de ene opentrek, moet ik op de andere rijden, en als ik het nie goed doe, moet het wel weer te repareren zijn anders loopt mijn lange termijn project gevaar.
Hee Bob,
tja, die van mij moet waarschijnlijk ook binnenkort open ivm een metaalachtig geluid. Ik vermoed lagerprobleem in de versnellingsbak omdat hij het alleen doet als ik rij. Stationair loopt hij prachtig mooi, en als ik de koppeling intrek is het in ene een stuk minder.
Allen, probleem, knutselen kan ik wel, en verbouwen ook, maar een blok opentrekken [schaam modus] heb ik dus nog nooit gedaan... [schaam modus off]
Op dinsdag 24 juni 2003 10:32 schreef roestendoenze het volgende:Been there, done that, got the T-shirt.
Dat risico loop je inderdaad. Ik heb zelfs op dit moment allebei de moto's in de lappenmand.
Mooie fiets.Volgende:
(Afbeelding)
Péétje heeft eens goed de foto's van Bob bekeken en denkt dat al het plastiekwerk, zadel en tank, zelfs de duozithandgreep hetzelfde zijn als van de FII, zou de kop en onderkuip dan ook passen op de FIIHee Bob,
dit model VF1000F is een later model toch? (vanaf '87 geloof ik?)
die zouden als het goed is geen of weinig problemen meer geven met de nokkenassen.
Best kans dan dat het een drijfstanglager is
Heeft dit model trouwens een 18" voorwiel? de VF1000F2 wel weet ik.
De interceptor modellen en mijn uitvoering heeft voor een 16" wiel met 120 band.
Waar heb je trouwens die laserpijpen vandaan? is dat zo te bestellen of zijn ze speciaal aangepast? mijn collega heeft ze er ook op zitten, maar kocht zijn motor met deze erop en kon me verder niets vertellen.
Kippenhok???? vouwfiets????
ohneee....ik zie het al,
da's die nieuwe Honda curver !!