Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel hoger heb je de achterkant gezet? Ik heb er een gezien die zo verhoogd was dat ie amper meer op de zijstandaard kon staan. Dat leek me iets te veel... B|
Volgens mij staat die hoogte in het bericht _O- 27 mm
full
 
Laatst bewerkt:
Speciaal voor Tai-mike nog een paar fotos van mijn bike met zxr400L voorvork
f_IMAG0581m_7ad79f1.jpg
f_IMAG0582m_e869afe.jpg

Deze bus moet tussen het balhoofd om de lengte van het zxr t-stuk op te vangen
f_adatermetmam_e249dfe.jpg






Te gek roel *O* *O*
(lijkt het kuipwerk wat??)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de foto's gr@spol het ziet er super uit zeg :9~, heb gelijk een vraagje.
Heb jij de set van Rick Oliver gebruikt ? Zo ja; is het een kwestie van die set gebruiken i.c.m. een stel ZXR poten?

p.s.
Je hebt trouwens ook een mooi setje schijven en remleidingen :}
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de foto's gr@spol het ziet er super uit zeg :9~, heb gelijk een vraagje.
Heb jij de set van Rick Oliver gebruikt ? Zo ja; is het een kwestie van die set gebruiken i.c.m. een stel ZXR poten?

p.s.
Je hebt trouwens ook een mooi setje schijven en remleidingen :}
Thanks mike *D

Ik heb inderdaad de set van rick oliver gebruikt. Althans alleen de opvulring van hierboven. De lagers heb ik zelf bijelkaar gezocht.

Om het originele wiel te behouden moet je fireblade afstandbussen gebruiken en je moet RC30 waveschijven hebben. Deze zijn 310 ipv 290mm.

Verder heb ik de snelheidskabel aan moeten passen en de stuuruitslag ook. Maar daar kom je vanzelf achter als je de boel eronder gooit.

Denk eraan dat je wel poten van een zxr400 L!!! koopt niet zijn voorganger, die poten zijn langer dacht ik!!

:W
 
Mensen, ik ben er depri van. Mijn motor was stuk, benzinekraan was gaan lekken, met alle gevolgen van dien. Reparatietje van *duur*, haal ik m op, start hij de volgende dag niet. Ik kon wel janken... |(
Motor weer opgehaald door Goedhart, gecheckt, dubbelgecheckt, alles uitgesloten. Wat blijkt, er is een printplaatje in de cdi-unit doorgebrand. Laat dat ding nou niet meer leverbaar zijn in Nederland, en bovendien ruim 400 euro kosten... Reviseren van de unit die er nu in zit gaat ook makkelijk 300 euro kosten...

Nu is het dus zaak dat ik een cdi-unit vind voor de nc24, alleen die is geschikt. Want ik vind het heel erg zonde om na die onwijs dure reparatie van 3 weken geleden mijn motor 'op te geven'. Bovendien ben ik nogal heel erg verknocht aan dit beestje en krijg ik al een brok in mijn keel als ik eraan denk. ;(

Ik ga hem ook bij 'onderdelen gezocht' zetten, maar heeft iemand hier zo'n ding 'toevallig' liggen voor een klein prijsje??? Met andere woorden, wie redt mijn nc24?? :)

Het typenummer wat op de sticker van het kastje staat is: MLO8203, bestelnummer zou zijn 30400-ML0-722.

Wie oh wie kan mij helpen hieraan?
 
Ebay staan er nog wel wat op
Prijzen vanaf 15kilo . De goeiekoopeste is Item number: 300284841118
 
Mensen, ik ben er depri van. Mijn motor was stuk, benzinekraan was gaan lekken, met alle gevolgen van dien. Reparatietje van *duur*, haal ik m op, start hij de volgende dag niet. Ik kon wel janken... |(
Motor weer opgehaald door Goedhart, gecheckt, dubbelgecheckt, alles uitgesloten. Wat blijkt, er is een printplaatje in de cdi-unit doorgebrand. Laat dat ding nou niet meer leverbaar zijn in Nederland, en bovendien ruim 400 euro kosten... Reviseren van de unit die er nu in zit gaat ook makkelijk 300 euro kosten...

Nu is het dus zaak dat ik een cdi-unit vind voor de nc24, alleen die is geschikt. Want ik vind het heel erg zonde om na die onwijs dure reparatie van 3 weken geleden mijn motor 'op te geven'. Bovendien ben ik nogal heel erg verknocht aan dit beestje en krijg ik al een brok in mijn keel als ik eraan denk. ;(

Ik ga hem ook bij 'onderdelen gezocht' zetten, maar heeft iemand hier zo'n ding 'toevallig' liggen voor een klein prijsje??? Met andere woorden, wie redt mijn nc24?? :)

Het typenummer wat op de sticker van het kastje staat is: MLO8203, bestelnummer zou zijn 30400-ML0-722.

Wie oh wie kan mij helpen hieraan?
Misschien onze grote nc24 verzamelaar :9 nickel

Nice, dankje

Heeft iemand al Xenon in ze VFR 400 gebouwd?
:N Wil het wel :9~

Zat ik laatst ook al eens aan te denken.
Toen ik mijn NC30 opgehaald had, reed ik in het donker terug, maar er komt bar weinig licht van die lampjes af.... :?

Ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft... :Y

groet,

Marc
Als jij het nou doet, en je ervaringen post O-) *O*
 
Laatst bewerkt:
Mensen, ik ben er depri van. Mijn motor was stuk, benzinekraan was gaan lekken, met alle gevolgen van dien. Reparatietje van *duur*, haal ik m op, start hij de volgende dag niet. Ik kon wel janken... |(
Motor weer opgehaald door Goedhart, gecheckt, dubbelgecheckt, alles uitgesloten. Wat blijkt, er is een printplaatje in de cdi-unit doorgebrand. Laat dat ding nou niet meer leverbaar zijn in Nederland, en bovendien ruim 400 euro kosten... Reviseren van de unit die er nu in zit gaat ook makkelijk 300 euro kosten...

Nu is het dus zaak dat ik een cdi-unit vind voor de nc24, alleen die is geschikt. Want ik vind het heel erg zonde om na die onwijs dure reparatie van 3 weken geleden mijn motor 'op te geven'. Bovendien ben ik nogal heel erg verknocht aan dit beestje en krijg ik al een brok in mijn keel als ik eraan denk. ;(

Ik ga hem ook bij 'onderdelen gezocht' zetten, maar heeft iemand hier zo'n ding 'toevallig' liggen voor een klein prijsje??? Met andere woorden, wie redt mijn nc24?? :)

Het typenummer wat op de sticker van het kastje staat is: MLO8203, bestelnummer zou zijn 30400-ML0-722.

Wie oh wie kan mij helpen hieraan?
Ik weet er een voor je. Mail me maar even
 
En dan mijn projektje in vlammen op zien gaan zeker.... B|
Ben nog niet zo`n begenadigt sleutelaar, dus daar brand ik mijn vingers (nog) niet aan... :X

Maarre, bedankt voor het vertrouwen hoor..... :+

groet,

Marc
Aansluiten kan niet misgaan. Je moet alleen de ballasten weg zien te werken :X

Maar heb nu nog ff andere prioriteiten. Denk dat mijn monteur toch ook nog maar ff een 17inch achtervelg mag bestellen O-) (roel :W *O* )
Dan kunnen er daarna pirelli diablo supercorsa's op :9~

Als er dan ooit nog weer geld over is dan gaat ie zo worden :9~ :9~ :9~
full

full

full

full
 
Als we dan toch moeten kwijlen: ik ga ooit voor deze uitvoering :P :P :P
full


full
full


Het kleine zusje NC 35 lijkt sprekend op de moeder.
full
 
Laatst bewerkt:
Laatste zinnetje snap ik niet, Roel :?

Kleine zusje van... lijkt sprekend op d'r moeder?! :?
Dikke, hele wazige, incest hiero :9

en @ Gr@spol:
Ik heb je foto's effe gejat (heb je er nog meer :9 ) dan kan ik die gebruiken voor mijn, nog te spuiten, Castrol kuipen. :Y

EDIT: Trouwens Pol, if my memory isn't failing, is dat het Honda Power of Dreams museum bij de Twin Ring Motegi... wanneer ben jij daar geweest? :o
 
Laatst bewerkt:
Laatste zinnetje snap ik niet, Roel :?

Kleine zusje van... lijkt sprekend op d'r moeder?! :?
Dikke, hele wazige, incest hiero :9

en @ Gr@spol:
Ik heb je foto's effe gejat (heb je er nog meer :9 ) dan kan ik die gebruiken voor mijn, nog te spuiten, Castrol kuipen. :Y

rc45 mom, nc35 sis :)
 
rc45 mom, nc35 sis :)
Snap ik :P

Maar de kleine zus (NC35) van de RC45 lijkt sprekend op haar moeder! (dezelfde RC45)

Zieke inteelt kwestie.... en daar is het Honda V4 principe te puur voor, misschien daarom wel... het ras puur houden :Y :+

Krijg je wel hele lelijke kinderen van... ik zeg... VF500 Magna _O-
 
Snap ik :P

Maar de kleine zus (NC35) van de RC45 lijkt sprekend op haar moeder! (dezelfde RC45)

Zieke inteelt kwestie.... en daar is het Honda V4 principe te puur voor, misschien daarom wel... het ras puur houden :Y :+

Krijg je wel hele lelijke kinderen van... ik zeg... VF500 Magna _O-

:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan